Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از پنکه سقفی چراغ دار «Fan Light» میجیا رونمایی کرد

شیائومی از پنکه سقفی چراغ دار “Fan Light” میجیا رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌طور رسمی روند تأمین مالی جدیدترین دستگاه خانه‌ی هوشمند خود به نام ” فن لایت (Fan Light)” را تحت برند میجیا در چین آغاز کرده است که نوید ترکیبی ویژه از چراغ و پنکه سقفی را می‌دهد. پنکه سقفی چراغ‌دار جدید شیائومی دارای مهره‌های لامپی با با رندر رنگ Ra97 است که قصد تقلید طیف نور خورشید را دارد و تجربه‌ی طبیعی‌تر و راحت‌تری را ارائه می‌دهد. این ویژگی نه‌تنها به کاهش خستگی بصری و راحت‌تر بودن چشم کمک می‌کند، بلکه الگوهای خواب بهتری را نیز رقم می‌زند.

این پنکه سقفی شیائومی از طریق چندین حالت مختلف که الهام‌گرفته از محیط‌های بیرونی مانند کنار دریاچه‌ها، باغ‌ها و کمپ‌ها هستند، «احساس باد طبیعی» را تداعی می‌کند. ویژگی موردبحث فراتر از یک گردش هوای ساده محسوب می‌شود و فضای فراگیری ایجاد می‌کند که آرامش و تمرکز افراد را افزایش خواهد داد.

شیائومی از پنکه سقفی چراغ دار «Fan Light» میجیا رونمایی کرد

محصول جدید برند جیمیا با در نظر گرفتن خواب طراحی شده است و «حالت خواب» آن به‌طور خودکار میزان باد را بر اساس تغییرات دمای بدن انسان در طول شب تنظیم می‌کند و استراحتی بدون مزاحمت را ارائه می‌دهد. علاوه‌ بر این، فن این دستگاه با صدای بسیار کم می‌چرخد و حداقل صدای عملیاتی آن در هنگام خاموش بودن چراغ‌ها فقط ۳۲ دسی‌بل است. طراحی مینیمالیستی پنکه‌ی جدید شیائومی نیز با ظاهر خانه‌های مدرن به‌سادگی ترکیب می‌شود و یک طراحی ساده و زیبا را به نمایش می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
دوربین اینستا360 گو 3 با اکشن پاد معرفی شد

امکان کنترل از راه دور، زمان‌بندی و دسترسی به ویژگی‌های مختلف پنکه سقفی جدید شیائومی از طریق برنامه‌ی Mi Home وجود دارد. این پنکه همچنین از HyperOS Connect شیائومی پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با چندین دستگاه مختلف کنترل کرد.

شیائومی از پنکه سقفی چراغ دار «Fan Light» میجیا رونمایی کرد

شیائومی برای افرادی که درمورد مصرف انرژی این محصول نگران هستند، خبر داده است که این پنکه سقفی چراغ‌دار مجهز به یک موتور DC قدرتمند می‌باشد که حداقل انرژی را مصرف می‌کند و حداکثر حجم هوای ۱۶۰ متر مکعب در دقیقه را ارائه می‌دهد. طبق ادعاهای شیائومی، هزینه‌ی برق برای هشت ساعت استفاده از این دستگاه در حالت خواب تنها ۰.۰۸۱ یوان خواهد بود.

پنکه سقفی چراغ‌دار «Fan Light» میجیا در حال حاضر برای تأمین مالی جمعی در پلتفرم Youpin شیائومی با قیمت ویژه‌ی ۵۴۹ یوان (حدود ۷۶ دلار) در دسترس قرار دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>