Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تغییر رویکرد سامسونگ؛ سری گلکسی واچ 7 احتمالاً در 3 مدل روانه بازار می‌شود!

سری گلکسی واچ 7 احتمالاً در 3 مدل روانه بازار می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ در سال جاری میلادی از استراتژی رایج خود برای عرضه 2 مدل ساعت هوشمند گلکسی واچ صرف نظر کرده باشد و سری گلکسی واچ 7 را در 3 مدل روانه بازار کند. البته پس از انتشار گزارش درآمد سه ماهه اول سال این کمپانی، احتمال صحت این شایعات قوت گرفته است. علاوه بر این سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود جزئیات مهمی در رابطه با استراتژی این کمپانی برای توسعه گجت‌های پوشیدنی را فاش کرد.

با توجه به این بیانیه، سامسونگ در توسعه نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی خود بر روی “بهبود تجربه کاربری در اکوسیستم گلکسی” از طریق گسترش مدل‌های جدید و عرضه گجت‌های هوشمند در فرم فاکتورهای جدید (مانند حلقه هوشمند گلکسی رینگ) تمرکز دارد. با اساس این اظهارات، به نظر می‌رسد این کمپانی در تلاش است تا مدل‌های جدیدی را در خط تولید گلکسی واچ توسعه دهد.

با این حال جزئیات مربوط به نام‌گذاری گجت‌های پوشیدنی جدید این کمپانی، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که با استناد به گزارشات منتشرشده به‌نظر می‌رسد سامسونگ در تلاش است یک نسخه ارزان‌قیمت از ساعت‌های هوشمند خود را تحت عنوان “گلکسی واچ 4” به بازار معرفی کند. علاوه بر این، برخی از گزارشات احتمال وجود صفحه نمایش مستطیلی‌شکل در یکی از مدل‌های ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7 خبر می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند موتو واچ 40 موتورولا معرفی شد

همچنین باتوجه به بیانیه اخیر سامسونگ، ظاهراً این کمپانی بر روی توسعه گجت‌های پوشیدنی متنوع در فرم فاکتورهای جدید نیز تمرکز دارد. در این بیانیه مطبوعاتی آمده است:

سامسونگ تلاش خواهد کرد تا از طریق توسعه و عرضه نسخه‌های ممتاز و جدید، به تقاضای کاربران برای گجت‌های ارتقاءیافته پاسخ مناسبی را دهد.

تغییر رویکرد سامسونگ؛ سری گلکسی واچ 7 احتمالاً در 3 مدل روانه بازار می‌شود!

با استناد به این جمله، احتمال می‌رود سامسونگ رویکرد جدید “عرضه نسخه ممتاز” را برای یکی از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ (احتمالاً یک نسخه پرو یا اولترا از ساعت گلکسی واچ 6) در نظر گرفته باشد. در نهایت، انتظار می‌رود سری گلکسی واچ 7 همراه با حلقه هوشمند گلکسی رینگ در رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) در تاریخ 10 جولای (20 تیر) معرفی شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>