Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تصاویر رسمی ویوو X100 و ویوو X100s منتشر شد

اولین تصاویر رسمی ویوو X100 اولترا و ویوو X100s منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ویوو ضمن انتشار یک ویدیو تبلیغاتی از قصد خود برای معرفی 2 عضو جدید، “ویوو X100 اولترا” و “ویوو X100s“، به خانواده “ویوو X100” خبر داد. این در حالی است که پس از عرضه موفقیت‌آمیز ویوو X100 پرو و درخشش این دستگاه در حوزه “عکاسی”، اکنون تمامی نگاه‌ها به سمت دو عضو جدید این خانواده و عملکرد ارائه‌شده از سمت آن‌هاست!

با توجه به تصاویر منتشرشده از این دو دستگاه، به نظر می‌رسد ویوو تراز و چینش جدیدی را برای ماژول‌های دوربین نسخه “اولترا” در نظر گرفته است. این در حالی است که ویوو تغییری را برای تراز و چینش ماژول‌ها در جزیره دوربین ویوو X100s در نظر نگرفته و از این منظر، این دستگاه شباهت بسیار زیادی به “نسخه وانیلی/استاندارد” و “نسخه پرو” سری ویوو X100 دارد.

با نگاهی دقیق‌تر به جزیره دوربین ویوو X100 اولترا، “دوربین پریسکوپ، آرم تجاری Zeiss با پوشش چندلایه *T (که امکان انتقال بیشترین میزان از نور به لنز و حساسیت کمتر آن به انعکاس نور را فراهم می کند)” به چشم می‌خورند. علاوه بر این، نوشته‌های حک‌شده بر روی حاشیه اطراف جزیره دوربین از وجود یک دوربین واید (معادل 14 میلی‌متری) و یک دوربین تله‌فوتو (معادل 85 میلی‌متری) حکایت دارند. در نهایت انتظار می‌رود این دستگاه با تراشه پرچم‌دار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) به بازار عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
اوپو F19s با دریافت گواهینامه بلوتوث، به معرفی رسمی نزدیکتر شد

در سمت مقابل، با توجه به بنچمارک‌های منتشرشده توسط یکی از مدیران ویوو، تفاوت اصلی ویوو X100s با سایر گوشی‌های این سری در تراشه تعبیه‌شده بر روی این دستگاه خلاصه می‌شود. انتظار می‌رود ویوو X100s به تراشه ارتقاءیافته دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک مجهز باشد. با استناد به گزارشات منتشرشده این تراشه نسبت به نسخه اصلی (دایمنسیتی 9300) کمی قدرتمندتر بوده و هسته اصلی پردازنده آن با فرکانس 3.4 گیگاهرتزی (در مقابل 3.25 گیگاهرتزی نسخه اصلی) کار می‌کند.

در نهایت، با توجه به پخش گسترده ویدیو تبلیغاتی رسمی ویوو، انتظار می‌رود هر دو دستگاه در ماه جاری میلادی به بازار معرفی شوند. با این حال، متاسفانه ویوو تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با قصد خود برای عرضه بین‌المللی ویوو X100 و ویوو X100s را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>