Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات و تصاویر ارزان ترین گوشی تاشو دنیا فاش شد!

مشخصات و تصاویر ارزان ترین گوشی تاشو دنیا فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند بلک‌ویو (Blackview) وعده داده است تا ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا، «بلک ویو هیرو 10» (Blackview Hero 10)، را در ماه مِی (حوالی اردیبهشت و خرداد) عرضه کند. مشخصات و تصاویر این گوشی نیز اخیراً در فروشگاه آنلاین علی اکسپرس به بیرون درز کرده‌اند، اما هنوز قیمت «ارزان‌ترین گوشی دنیا» مشخص نیست.

این‌طور که به نظر می‌رسد، بلک ویو هیرو 10 قرار است در نهایت با قیمت ۴۰۰ یورو (حدود ۴۲۵ دلار) روانه‌ی بازار شود. این برچسب قیمتی، محصول جدید بلک ویو را تبدیل به ارزان‌ترین گوشی تاشو فعلی می‌کند و چنین لقبی را از نوبیا فلیپ (که در نمایشگاه اخیر MWC با قیمت ۶۰۰ دلار معرفی شد)، سلب خواهد کرد. در ادامه با اِروتِک همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و سخت‌افزار این گوشی اندازیم.

مشخصات و تصاویر ارزان ترین گوشی تاشو دنیا (بلک ویو هیرو 10) رؤیت شد!

گوشی تاشو بلک ویو هیرو 10 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی امولد با رزولوشن ۲٬۵۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسلی، عمق رنگ ۱۰ بیتی، حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت و تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۱٬۹۲۰ هرتز بهره می‌برد. ابعاد گوشی جدید بلک ویو در هنگام بازشدن ۱۶۹٫۰ در ۷۵٫۷ در ۸٫۱ میلی‌متر است و وزنی معادل ۱۹۸ گرم دارد. صفحه‌نمایش بلک ویو هیرو 10 با لولای قطره‌ای تا می‌شود و می‌تواند تا حداکثر ۲۵۰٬۰۰۰ بار تا‌شدن را تحمل کند. این لولا همچنین قادر است گوشی را به‌صورت ۳۰ درجه و ۱۵۰ درجه باز نگه‌دارد.

همان‌طور که در تصاویر این گوشی مشخص است، یک نمایشگر‌ دایره‌ای در کنار دو دوربین پشتی قرار دارد. یکی از ویژگی‌های چشمگیر گوشی تاشو بلک ویو هیرو 10، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی (سنسور 1/1.67 اینچی ISOCELL HM6 سامسونگ) و ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض آن به حساب می‌آید که توسط دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
افشای قیمت و تاریخ عرضه گوشی نوا 9 هواوی در اروپا از طریق آمازون؛ احتمالاً یک اشتباه غیرعمدی!

مشخصات و تصاویر ارزان ترین گوشی تاشو دنیا (بلک ویو هیرو 10) رؤیت شد!

تا اینجا می‌توان گفت با مشخصات جذابی روبه‌رو هستیم، اما قیمت پایین‌تر این گوشی تاشو نسبت به رقبا تا حد زیادی به تراشه‌ی آن ربط پیدا می‌کند و بلک ویو در دستگاه جدید خود از چیپست هلیو G99 مدیاتک استفاده کرده است. اگرچه گوشی موردبحث به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی UFS 2.2 نیز تجهیز می‌شود، اما چیپست نسبتاً کند آن تنها دارای مودم 4G است که برای برخی از کاربران کمبود قابل لمسی محسوب خواهد شد.

مشخصات و تصاویر ارزان ترین گوشی تاشو دنیا (بلک ویو هیرو 10) رؤیت شد!

گوشی تاشو هیرو 10 با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری DokeOS 4.0 به بازار می‌آید و بعد از دریافت اندروید 14 طی سال جاری میلادی، تا سه سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

بلک ویو گوشی تاشو جدید خود را به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند (در ۲۰ دقیقه به ۴۸ درصد شارژ می‌رسد). بلندگوهای استریو، NFC و دو اسلات سیم‌کارت از دیگر ویژگی‌های بلک ویو هیرو 10 به شمار می‌روند. بدنه‌ی آلیاژ آلومینیومی این گوشی نیز با چرم گیاهی پوشیده شده است و هیرو 10 در دو رنگ‌بندی صورتی و مشکی روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>