Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر 200 و آنر 200 پرو به تراشه های قدرتمند کوالکام مجهز خواهد بود

آنر 200 و آنر 200 پرو به تراشه های قدرتمند کوالکام مجهز خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به گزارشات جدید، این روزها آنر بر روی گوشی‌های جدید در سری 200 خود کار می‌کند و قصد افزودن محصولاتی جدید به این سری را دارد. دو گوشی جدید این کمپانی اخیراً با شماره‌مدل‌های ELP-AN00 و ELI-AN00 موفق به دریافت تأییدیه‌ی سازمان 3C چین شده‌اند. این گوشی‌ها بخشی از سری آنر 200 هستند و انتظار می‌رود در ماه می (حوالی اردیبهشت و خرداد) به‌صورت رسمی رونمایی شوند. پیش از این آنر از کوچک‌ترین عضو این خانواده یعنی آنر 200 لایت رونمایی کرده بود. برای آشنایی با مشخصات احتمالی هر دو گوشی جدید سری آنر 200، با اِروتِک همراه باشید.

گواهی 3C گوشی‌های آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو به احتمال پشتیبانی هر دو مدل از شارژ سریع ۱۰۰ واتی اشاره می‌کند. اگرچه هم‌اکنون دو شماره‌مدل ELP-AN00 و ELI-AN00 در سایت 3C فهرست شده‌اند اما همچنان نمی‌دانیم که کدام شماره‌مدل متعلق به مدل استاندارد است و کدام‌یک به مدل پرو تعلق دارد. با این حال، هر دو مدل از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

سری آنر 200 به تراشه های قدرتمند کوالکام مجهز خواهد بود

طبق شایعات اخیر، هر دو گوشی سری آنر ۲۰۰ دارای پنل اولد با لبه‌ی خمیده و رزولوشن 1.5K خواهند بود. افشاگری به نام «Teme» مدعی شده است که مدل پرو از ماژول دوربین سلفی دوگانه درون بریدگی قرصی‌شکل بهره می‌گیرد، در حالیکه دوربین اصلی این مدل ممکن است به دیافراگم متغیر و لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز باشد و توسط یک دوربین تله‌فوتو همراهی شود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی اسپارک 8 پرو تکنو با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی فردا عرضه خواهد شد

سری آنر 200 به تراشه های قدرتمند کوالکام مجهز خواهد بود

افشاگر دیگری در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو ادعا کرده است که آنر ۲۰۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره خواهد گرفت و مدل پرو احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد بود. باید یادآور شد که گوشی‌های آنر 100 و آنر 100 پرو، که در نوامبر سال ۲۰۲۳ معرفی شدند، به‌ترتیب به تراشه‌های اسنپدراگون 7 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز بودند. این افشاگر همچنین مدعی شده که طراحی ماژول دوربین پشتی سری آنر ۲۰۰ به‌طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>