Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی ریلمی GT5 پرو به صورت رسمی منتشر شد

مشخصات گوشی ریلمی GT5 پرو به صورت رسمی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با نزدیک شدن به زمان مراسم رونمایی رسمی از گوشی هوشمند ریلمی GT5 پرو در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر)، مشخصات بیشتری از این دستگاه فاش می‌شود. به‌تازگی کمپانی ریلمی ضمن انتشار یک ویدیو تبلیغاتی، تلاش کرد تا نگاه‌ها را به سمت این محصول بازگرداند و توجه علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را به پرچم‌دار بعدی خود جلب کند. کمپانی ریلمی در ویدیو تبلیغاتی مربوط به گوشی ریلمی GT5 پرو، نگاهی دقیق‌تر از “جزئیات داخلی دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری (سنسور IMX890 سونی) و قاب پشتی از جنس چرم گیاهی” را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. با استناد به تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، به نظر می‌رسد گزینه رنگی “مشکی/Starry Night” این دستگاه از طراحی ظاهری سنتی‌تری بهره می‌برد و قاب پشتی آن غیرچرمی و بدون طرح است.

مشخصات گوشی ریلمی GT5 پرو در یک ویدیو تبلیغاتی به صورت رسمی فاش شد

علاوه بر این، در یک پوستر تبلیغاتی دیگر، اطلاعاتی در رابطه با حداکثر ظرفیت فضای ذخیره‌سازی و پورت‌های اتصال ارائه شده است. بنا به این اطلاعات، ریلمی GT5 پرو از فضای ذخیره‌سازی داخلی حداکثر 1 ترابایتی بهره می‌برد و از اتصال به پورت USB 3.2 پشتیبانی می‌کند. اما از آنجایی که پورت‌های USB 3.2 انواع مختلف و نسل‌های متنوعی دارند، شاید بهتر بود که ریلمی اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با اتصال پورت USB ارائه می‌داد یا سرعت واقعی انتقال داده در این پورت را با رسانه‌ها در میان می‌گذاشت!

با این حال طبق ادعا ریلمی سرعت انتقال داده در این پورت، نسبت به پورت USB 2.0، ده برابر سریع‌تر است. از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد این دستگاه از یک کنترلر 5 گیگابیت بر ثانیه (که با نام‌های USB 3.2 نسل 1×1، USB 3.1 نسل 1 یا USB 3.0 نیز شناخته می‌شود) بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر احتمالی گوشی تاشو ویوو ایکس فلیپ منتشر شد

در بررسی سایر پوسترهای تبلیغاتی، به نظر می‌رسد ریلمی GT5 پرو از “صفحه نمایش نیمه خمیده 6.78 با رزولوشن 1.5K (احتمالاً 1240 در 2772 پیکسل)، نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 2160 هرتزی، حداکثر روشنایی 4500 نیتی (در حالت خاص) و حداکثر روشنایی 1600 نیتی (در شرایط عادی)” بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه با ترکیبی از روش‌های DC (جریان مستقیم) و PWM (مدولاسیون پهنای پالس) با فرکانس 2160 هرتزی قادر است روشنایی صفحه نمایش را به تدریج تنظیم و 20000 سطح روشنایی را ایجاد نماید.

مشخصات گوشی ریلمی GT5 پرو در یک ویدیو تبلیغاتی به صورت رسمی فاش شد

ریلمی GT5 پرو به تراشه پرچم‌دار کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 3، مجهز می‌باشد. با استناد به اطلاعات یکی از فروشندگان به نظر می‌رسد این گوشی (بدون احتساب مالیات و ..) برچسب قیمتی 500 دلاری داشته باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>