جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
گوشی میان رده اوپو K12x با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی رونمایی شد

گوشی اوپو K12x با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اوپو (Oppo) بدون سروصدای خبری از گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی K12x رونمایی کرد. این گوشی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است و فروش رسمی آن از هفته‌ی آینده و با قیمتی معادل ۱۸۰ دلار آغاز خواهد شد. اوپو، گوشی K12x را به تراشه‌ی اسنپدراگون 695 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم مجهز کرده است. این محصول پایین‌رده از پنل تخت ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FullHD و حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

کاربران می‌توانند بین ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یکی را انتخاب کنند و حتی یک اسلات برای کارت micro-SD نیز در نظر گرفته شده است. همچنین باید اشاره کرد که خشاب سیم‌کارت جدیدترین گوشی اوپو، دو سیم‌کارت نانو با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G را در خود جای می‌دهد.

گوشی میان رده اوپو K12x با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی رونمایی شد

این گوشی اقتصادی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 بهره می‌گیرد اما خبری از لرزشگیر اپتیکال تصویر نیست. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 برای عکس‌های پرتره نیز به کمک دوربین اصلی می‌آید. اوپو یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با حداکثر رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هم در پنل جلویی این گوشی قرار داده است.

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی K12x با باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود فراتر از استاندارد گوشی‌های این رده ظاهر می‌شود و از شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC و PD 3.0 پشتیبانی می‌کند. طبق ادعاهای اوپو، شارژ ۰ تا ۱۰۰ این گوشی طی ۵۰ دقیقه صورت می‌گیرد.

اوپو K12x به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی‌ بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. این گوشی سبک تنها ۱۹۱ گرم وزن دارد و در دو رنگ‌بندی سبز و خاکستری تیتانیومی به بازارها می‌آید.

کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی گوشی K12x اوپو با قیمت ۱٬۲۹۹ یوان (تقریباً ۱۸۰ دلار) به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از برچسب قیمتی ۱٬۴۹۹ یوان (حدود ۲۱۰ دلار) برخوردار است و مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱٬۷۹۹ یوان (تقریباً ۲۵۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *