جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
ساعت هوشمند ویوو واچ 3 ECG با طراحی آشنا رونمایی شد

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 ECG با ظاهری آشنا رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ویوو از 3 گوشی پرچم‌دار جدید عکاسی خود یعنی «ویوو X100 اولترا، ویوو X100s (نسخه وانیلی/ استاندارد) و ویوو X100s پرو» و ساعت هوشمند ویوو واچ 3 ECG رونمایی کرد. در این مطلب به معرفی قابلیت‌ها و برچسب قیمتی این گجت خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند ویوو واچ 3 ECG

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 ECG در واقع یک نسخه ارتقاءیافته از ساعت ویوو واچ 3 (که در نوامبر سال گذشته میلادی به بازار روانه شد) با پشتیبانی از ECG (الکتروکاردیوگرام/ تست نوار قلب) است. به ادعای ویوو این ساعت قادر است نوار قلب کاربر را در یک مدت‌زمان «30 ثانیه‌ای» دریافت و سپس با پردازش نتایج دریافت‌شده از تست نوار قلب، گزارشی را در اپلیکیشن ویوو هلث (Vivo Health) منتشر کرده و به کاربر در شناسایی «شاخص‌های موثر در سلامت قلب» و خطرات بالقوه مرتبط با این حوزه یاری رساند.

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 ECG با طراحی آشنا رونمایی شد

نسخه الکتروکاردیوگرام ویوو واچ 3 مشابه با نسخه اصلی از «صفحه‌نمایش لمسی دایره‌ای‌شکل آمولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی»، «فضای ذخیره‌سازی داخلی 4 گیگابایتی» و «باتری 505 میلی‌آمپر ساعتی» بهره می‌برد. این ساعت عملکرد خود را از طریق سیستم‌عامل Blue OS به نمایش گذاشته و از سیم‌کارت الکترونیکی/ الحاقی (eSIM) نیز پشتیبانی می‌کند. این گجت کاربردی با برچسب قیمتی 234 دلاری به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *