Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی GT5 پرو به یک نمایشگر 3000 نیتی مجهز خواهد شد

ریلمی GT5 پرو به یک نمایشگر 3000 نیتی مجهز خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه تاکنون تاریخ رونمایی از گوشی ریلمی GT5 پرو مشخص نشده است، شو چی چِیس (مدیر اجرایی/ مدیر ارشد بازاریابی کمپانی ریلمی) دو هفته پس از تایید خبر “تجهیز این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3“، حالا جزئیات بیشتری را در رابطه با مشخصات کلیدی این دستگاه فاش کرده است. با استناد به اظهارات اخیر چِیس، صفحه‌نمایش پرچم‌دار بعدی ریلمی به روشنایی چشمگیر 3000 نیتی دست خواهد یافت!

به گفته مدیر اجرایی ریلمی، گوشی ریلمی GT5 پرو با صفحه‌نمایش 3000 نیتی خود، عنوان روشن‌ترین گوشی جهان را به دست خواهد آورد. چِیس می‌گوید:

تجهیز این گوشی به صفحه‌نمایشی با روشنایی 3000 نیتی، انقلاب بزرگ و همه‌جانبه‌ای را در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند برپای خواهد کرد. بدون شک، این ارتقاء چشمگیر در صفحه‌نمایش این دستگاه، قادر است بهترین تجربه بصری را برای کاربران گوشی ریلمی GT5 پرو به ارمغان آورد.

گوشی ریلمی GT5 پرو به صفحه‌نمایش 3000 نیتی مجهز خواهد شد!

از آنجایی که کمپانی BOE به‌تازگی و در همکاری با “وان پلاس” و اوپو” از یک صفحه‌نمایش 3000 نیتی برای گوشی‌های پرچم‌دار این دو برند رونمایی کرده است، به نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار ریلمی نیز از این غافله عقب نخواهند ماند و از صفحه‌نمایش جدید BOE بهره خواهد برد. البته ذکر این نکته ضروری است که روز گذشته، ویوو از سری iQOO 12 با یک نمایشگر 3000 نیتی رونمایی کرد و در صورت صحت شایعات، پرچمدار ریلمی دومین دستگاه مجهز به این نرخ چشمگیر روشنایی خواهد بود.

علاوه بر این انتظار می‌رود صفحه‌نمایش این دستگاه با حاشیه‌های بسیار نازک و با گوشه‌های کمی خمیده، از رزولوشن 1220 پیکسلی بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید
عرضه ساعت هوشمند DIZO Watch R و هدفون بی‌سیم Buds Z Pro در 15 دی

با توجه به موفقیت گوشی ریلمی GT5 پرو در اخذ گواهی‌نامه TEENA، انتظار می‌رود که گوشی پرچم‌دار کمپانی ریلمی در یک رویداد نسبتاً بزرگ رونمایی شود و به زودی به بازار راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>