Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

Caviar از کلکسیون لاکچری و مافیایی سری آیفون 15 پرو رونمایی کرد

Caviar از کلکسیون Desperado Mafia برای سری پرو آیفون 15 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت Caviar (تولیدکننده کالا‌های لوکس) که همواره به دلیل طراحی‌های خاص، متمایز و لاکچری خود برای گوشی‌های پرچم‌دار و گجت‌های هوشمند رده‌بالا مورد توجه علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار دارد، به‌تازگی از کلکسیون جدید خود تحت عنوان “Desperado Mafia/ مافیای از جان‌گذشته” رونمایی کرد. Caviar در این کلکسیون طراحی‌های الهام‌گرفته‌شده از مشهورترین فیلم‌ها و سریال‌های کلاسیک گانگستری و مافیایی تاریخ سینما از جمله “Godfather/ پدرخوانده”، “Peaky Blinders/ پیکی بلایندرز” و “The Untouchables/ تسخیرناپذیران” را بر روی قاب پشتی گوشی‌های سری پرو آیفون 15 (آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس) به نمایش می‌گذارد.

مدل “پدرخوانده” کلکسیون “Desperado Mafia”، تجسمی از “قدرت، تاثیرگذاری و نفوذ” را به نمایش می‌گذارد. قاب پشتی این مدل از جنس تیتانیوم مشکی است که بر روی آن نقوشی از آویزهای عروسک خیمه‌شب‌بازی (نماد “کنترل پدرخوانده بر امپراتوری خود”) از جنس “طلای 24 عیار” نقش بسته است. علاوه بر این، Caviar با حکاکی یکی از مشهورترین دیالوگ‌های این فیلم یعنی “It’s not personal, it’s just business/ خصومت شخصی نیست، فقط مسئله کاری است!” در حاشیه پایینی قاب سری آیفون 15، طراحی این مدل را به اوج رسانده است. قیمت این مدل از “8490 دلار” برای پیکربندی پایه (128 گیگابایتی) آیفون 15 پرو آغاز شده و به “9990 دلار” برای پیکربندی 1 ترابایتی آیفون 15 پرو مکس منتهی می‌شود.

Caviar در طراحی مدل “Revenge/ انتقام” تمرکز خود را بر روی گانگستران بیرمنگامی “Peaky Blinders/ پیکی بلایندرز” و “روحیه جنگندگی و قدرت” این باند قرار داده است. این مدل نیز از قاب پشتی تیتانیوم درجه هوافضایی به رنگ مشکی و منقش به طرح‌هایی ماندگار از سریال پیکی بلایندرز بهره می‌برد. در مرکز قاب پشتی این مدل یک جمجمه انسان که از وسط با یک تیغ (با پوششی از طلای 24 عیار) شکافته شده است، مشاهده می‌شود.

علاوه بر این در حاشیه پایینی قاب، یک “تیغ” مشکی (نمادی از تیغ تعبیه‌شده در کلاه‌های اعضاء باند پیکی بلایندرز) با نشانی از “تامس شلبی (رهبر این باند) و سایه وی” به چشم می‌خورد. این طراحی نمادی از “مبارزه و قدرت” قهرمان این سریال (با بازی کیلین مورفی) در حین مواجهه با چالش‌های فردی و سختی‌های تحمیل‌شده بر وی، را به تصویر می‌کشد. قیمت پیکربندی پایه آیفون 15 این مدل “8770 دلار” و قیمت پیکربندی 1 ترابایتی آیفون 15 پرو مکس آن “10270 دلار” می‌باشد.

طراحی مدل “Capone/ کاپون” از فیلم “The Untouchables/ تسخیرناپذیران” الهام گرفته شده است و حال و هوایی از “شجاعت، استقامت و در نهایت غلبه بر مشکلات” را به نمایش می‌گذارد. قاب پشتی این مدل از جنس تیتانیوم درجه هوافضایی به رنگ مشکی است و به حکاکی یا گیوش‌‌های از سوراخ‌های گلوله و جمله “Never stop fighting until the fight is done./ تا زمانی که مبارزه تمام نشده، هرگز دست از مبارزه برندار” مزین می‌باشد. این جمله در واقع همان دیالوگ انگیزشی معروف قهرمان این فیلم (الیوت نس) که در نهایت توانست گانگستر بدنام و معروف (اَل کاپون) را دستگیر کند، است. مدل کاپون کلکسیون “Desperado Mafia” با قیمت “8060 دلاری” برای پیکربندی 128 گیگابایتی آیفون 15 پرو و “9560 دلاری” برای پیکربندی 1 ترابایتی آیفون 15 پرو مکس به فروش می‌رسد.

هر سه مدل از کلکسیون “مافیای از جان‌گذشته” در تعداد محدود (99 دستگاه به ازاء هر مدل) در معرض فروش قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است، تمامی دستگاه‌ها در یک جعبه لوکس چرمی با نشانی از لوگو “Caviar Royal Gift” از جنس طلا به دست کاربران خواهند رسید.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات اصلی گوشی پرچمدار آنر 80 پرو پلاس افشا شد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>