جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
انتشار جزییات و داستان بازی Unknown 9: Awakening

انتشار جزییات و داستان بازی Unknown 9: Awakening

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Unknown 9: Awakening که در مراسم گیمزکام (Gamescom) سال ۲۰۲۰ رونمایی شده بود، به‌تازگی در کشور سنگاپور رده‌بندی سنی دریافت کرد. برای اطلاع از جزئیات این رده‌بندی سنی، تاریخ انتشار احتمالی و داستان این بازی اکشن-ماجراجویی، با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

بیش از سه سال از معرفی شدن بازی Unknown 9: Awakening توسط استودیوی رفلکتور اینترتینمنت (Reflector Entertainment) می‌گذرد. این عنوان که از قضا اولین بازی این استودیو نیز محسوب می‌شود، وظیفه‌ی کنترل دختربچه‌ای با نام هارونا (Haroona) که اهل شهر کلکته (پایتخت ایالت بنگال غربی در کشور هند) است را برعهده‌ی بازیکنان می‌گذارد تا از قدرت‌های مرموز این شخصیت برای پیش‌روی در داستان بازی استفاده کنند. با این وجود، از زمان رونمایی این بازی تا حالا جزئیات بیشتری درباره‌ی آن به اشتراک گذاشته نشده است. اکنون اما به نظر می‌رسد که به تاریخ انتشار عنوان Unknown 9: Awakening نزدیک‌تر شده‌ایم و احتمالاً به‌زودی شاهد رونمایی کامل‌تری از این بازی اکشن-ماجراجویی باشیم.

بازی Unknown 9: Awakening به‌تازگی توسط هیئت رده‌بندی سنی سنگاپور (سازمان توسعه‌ی رسانه‌ی اینفوکام) رده‌بندی سنی شد. این اتفاق به خودی خود نشان می‌دهد که احتمالاً این بازی در آینده‌ی نزدیک به شکل رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت. از آن‌جایی هم که اولین بازی استودیوی رفلکتور اینترتینمنت قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شود، شاید مراسم بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ (The Game Awards 2023) فرصت خوبی برای انتشار تریلر جدیدی از این عنوان باشد.

بازی Unknown 9: Awakening در کشور سنگاپور رده‌بندی سنی شد

توضیح متنی‌ که همراه با رده‌بندی سنی «۱۶ سال به بالا» منتشر شده، جزئیات بیشتری درباره‌ی داستان و گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشته است. براساس این توضیحات، بازی Unknown 9: Awakening غالباً از زاویه‌ی دید سوم‌شخص استفاده می‌کند و بازیکنان در این عنوان بین واقعیت و دنیای «The Fold» جابه‌جا می‌شوند و محیط‌های متنوعی را کاوش می‌کنند تا در بازی جلو بروند. گیم‌پلی این بازی اکشن-ماجراجویی، دربرگیرنده‌ی مبارزه با دشمنان انسان و شکست دادنشان با استفاده از حرکات مختلفی نظیر نبردهای تن‌به‌تن، موج شوک‌دهنده‌ی از راه دور (تله‌کینزی)، تیراندازی، حملات مخفیانه و به‌کارگیری مواد منفجره خواهد بود. همراه با این موارد، از یک تفنگ بر روی برجک (Turret Gun) نیز می‌توان در طول یکی از مراحل بازی برای شلیک کردن به هواپیماهای دشمن استفاده کرد. پیشرفت در این بازی نیز با بازیابی سلامت و جمع‌آوری امتیازهایی که برای باز کردن مهارت‌های جدید به کار می‌آیند، صورت می‌گیرد.

توضیحات رده‌بندی سنی این بازی همچنین خبر داده که سطح خشونت عنوان Unknown 9: Awakening متوسط خواهد بود و صحنه‌هایی از برق‌گرفتگی و ناپدید شدن در دودهای غلیظ در بازی وجود دارد اما هیچ افکت خونی در هنگام حمله‌ی بازیکن یا کشته شدن سایر شخصیت‌‎ها مشاهده نمی‌‎شود. همچنین وقتی که جان شخصیت اصلی به پایین‌ترین حد خود رسیده باشد، فلش‌های قرمزرنگی در حاشیه‌های صفحه پدیدار می‌شوند. یکی از خشن‌ترین سکانس‌های بازی نیز شامل سینه‌ی زخمی‌شده و خونین یکی از شخصیت‌های بازی است و خون‌ریزی او را در طول این سکانس می‎‌توان مشاهده کرد.

افزون بر مواردی که تا اینجا ذکر شد، رده‌بندی سنی بازی Unknown 9: Awakening در سنگاپور تأیید کرده که این عنوان برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که در هنگام رونمایی رسمی از این بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی، پلتفرم‌های مقصد آن تنها کامپیوتر و کنسول‌های نسل جدید بودند اما این موضوع به نظر از آن موقع تاکنون دست‌خوش تغییر شده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *