جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
ناتینگ تمامی هدفون های خود را به ChatGPT مجهز می‌کند!

ناتینگ تمامی هدفون های خود را به ChatGPT مجهز می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته بود که برند ناتینگ (Nothing) به‌صورت رسمی خبر از تجهیز هندزفری‌های بلوتوثی Ear و Ear (a) به ChatGPT داد. این چت‌بات همچنین با آپدیت Nothing OS 2.5.5 به گوشی‌های ناتینگ فون 1، فون 2 و فون 2a راه یافت. اکنون این برند لندنی اعلام کرده است که چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT با دستگاه‌های صوتی قدیمی ناتینگ نیز یکپارچه‌سازی می‌شود.

در دسترس قرار گرفتن ChatGPT در محصولات ناتینگ تنها به دستگاه‌های صوتی و هدفون‌ها خلاصه نخواهد شد و این چت‌بات در محصولات زیربرند CMF نیز مورداستفاده قرار خواهد گرفت. ویژگی موردبحث برای ناتینگ ایر 1، ایر استیک، ایر 2، سی ام اف بادز پرو (CMF Buds Pro) و هندزفری گردنی سی ام اف نک‌بند پرو (CMF Neckband Pro) نیز در تاریخ ۲۱ مِی (۱ خرداد) در دسترس قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که کاربران برای استفاده از ChatGPT باید برنامه‌ی ناتینگ X را به‌روزرسانی کنند و تنها دستگاه‌های صوتی و هدفون‌هایی که به گوشی‌هایی با آپدیت Nothing OS 2.5.5 متصل هستند از آن بهره‌مند خواهند شد.

ناتینگ تمامی هدفون های خود را به ChatGPT مجهز می‌کند!

کاربران می‌توانند با استفاده از یک گزینه‌ی ژست حرکتی جدید که باید در برنامه‌ی Nothing X فعال شود، به ChatGPT در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده دسترسی پیدا کنند و با فشار دادن ساقه‌ی هدفون ناتینگ خود قادر به آغاز مکالمه با این دستیار هوش مصنوعی شوند.

این روزها، کمپانی‌های زیادی متمرکز بر به‌کارگیری ویژگی‌های هوش مصنوعی در محصولات خود شده‌اند و تصمیم جدید ناتینگ برای استفاده از ChatGPT در تمامی هدفون‌هایش اتفاق خوشآیند جدیدی در این حوزه به حساب می‌آید. اگر برندهای دیگر نیز در آینده‌ی نزدیک از این رویکرد پیروی کنند، آن‌قدرها تعجب‌آور نخواهد بود. در صورتی که از گوشی و هدفون برند ناتینگ استفاده می‌کنید، از به‌روزرسانی کردن برنامه‌ی Nothing X طی هفته‌ی آتی غافل نشوید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *