جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
Yadea از مینی دوچرخه الکترونیکی تاشو UFO S رونمایی کرد

Yadea از مینی دوچرخه الکترونیکی تاشو UFO S رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Yadea که به واسطه خلاقیت‌های بی‌نظیر خود در حوزه ساخت “اسکوترهای برقی، دوچرخه های الکترونیکی و خودروهای برقی دو چرخ” به عنوان یکی از مهم‌ترین سازندگان وسایل نقلیه الکترونیکی در سراسر جهان به شمار می‌آید، به‌تازگی از مینی دوچرخه الکترونیکی تاشو «UFO S» در بزرگ‌ترین نمایشگاه دوچرخه جهان (نمایشگاه بین‌المللی دوچرخه چین/ China Cycle) رونمایی کرده است. بر آشنایی با «قابلیت‌ها و برچسب قیمتی» مینی دوچرخه الکترونیکی UFO S با اِروتِک همراه باشید.

قابلیت‌های مینی دوچرخه الکترونیکی تاشو Yadea UFO S

مینی دوچرخه الکترونیکی تاشو UFO S کمپانی Yadea به عنوان نسخه ارتقاءیافته و جانشین مینی دوچرخه تاشو برقی مدل UFO این کمپانی به بازار عرضه می‌شود. این مینی دوچرخه تاشو دارای لاستیک‌های کوچک 14 در 2.125 اینچی است و به واسطه ابعاد جمع‌و‌جور و قابلیت تاشَوَندگی خود به عنوان یک وسیله نقلیه فوق‌العاده کاربردی برای سفرهای کوتاه درون شهری یا حتی برون شهری (امکان حمل در اتوبوس، مترو یا قطار) در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، مینی دوچرخه تاشو برقی UFO S در ناحیه پشتی خود به یک هاب موتور مجهز بوده که این هاب قادر به تولید حداکثر توان خروجی 420 واتی (توان اسمی 250 واتی) است.

مینی دوچرخه تاشو برقی UFO S امکان پیمایش شیب‌های حداکثر 17 درصدی را دارد. این مینی دوچرخه حداکثر سرعت «25 کیلومتر در ساعت» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در حالیکه ممکن است این میزان از سرعت ارائه‌شده در مقایسه با سایر دوچرخه‌های برقی کمپانی Yadea کمی اندک به نظر برسد، اما در محدوده مجاز برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی قرار دارد و کاربران همچنان می‌توانند در هنگام پیمایش از لاین مخصوص دوچرخه‌سواران با این مینی دوچرخه برقی، به سرعت از شر ترافیک لاین‌های مخصوص به خودروهای سواری خلاص شوند.

مینی دوچرخه تاشو برقی UFO S کمپانی Yadea از ابتدای فصل تابستان سال جاری میلادی با برچسب قیمتی 346 دلاری به بازار چین عرضه و پس از آن به سایر بازارهای بین‌المللی نیز راه پیدا خواهد یافت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *