جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
شیائومی در سوم خرداد از سری پوکو F6 رونمایی خواهد کرد

شیائومی سوم خرداد از سری پوکو F6 رونمایی خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته حساب کاربری پوکو ضمن به اشتراک‌گذاری یک پوستر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، تاریخ رسمی رونمایی از “پوکو F6 (نسخه استاندارد/ وانیلی) و پوکو F6 پرو” را اعلام کرد. باتوجه به اطلاعات منتشرشده بر روی این پوستر، مراسم رونمایی از گوشی‌های سری پوکو F6 با شعار “ابرقدرت ارتقاءیافته/ HyperPower Evolved” در ساعت 15 روز 23 می (14:30 روز 3 خرداد) در شهر دبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

شیائومی در سوم خرداد از سری پوکو F6 رونمایی خواهد کرد

با توجه به شایعات کنونی به نظر می‌رسد پوکو F6 پرو در واقع یک نسخه ری‌برندشده از ردمی K70 باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه به «چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی» مجهز باشد.

از سوی دیگر، احتمال می‌رود نسخه وانیلی سری پوکو F6 از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام قدرت بگیرد و از منظر «قدرت عملکرد» با نسخه پرو رقابت کند. همچنین با توجه به شایعات منتشرشده، پوکو F6 در قاب پشتی خود از سیستم دوربین دوگانه متشکل از «سنسور IMX882 سونی با وضوح 50 مگاپیکسلی در دوربین اصلی و یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی» و بر روی نمایشگر خود از «سنسور سلفی OV20B آمنی‌ویژن با وضوح 20 مگاپیکسلی» بهره خواهد برد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *