جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تاریخ عرضه بازی اساسینز کرید شدوز فاش شد

تاریخ عرضه بازی اساسینز کرید شَدوز فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

عنوان بعدی در مجموعه‌ی اساسینز کرید که تاکنون با نام «Assassin’s Creed Codename Red» شناخته می‌شد، حالا اساسینز کرید شَدوز (Assassin’s Creed Shadows) نام دارد و رونمایی از تریلر سینماتیک جدید آن امروز، ۱۵ مِی (۲۶ اردیبهشت‌ماه) انجام می‌شود. با این حال، تاریخ عرضه‌ی این بازی ظاهراً همانند بسیاری از عناوین قبلی یوبیسافت قبل از اعلام رسمی به بیرون درز کرده است.

کاربر توییتری «Andreix01» به‌تازگی گزارش داد که در بخش توضیحات تریلر موردانتظار بازی اساسینز کرید شدوز در یوتیوب، «۱۵ نوامبر ۲۰۲۴» (۲۵ آبان ۱۴۰۳) به‌عنوان تاریخ انتشار قسمت جدید این مجموعه دیده می‌شود. این تاریخ در راستای گزارشات قبلی یوبیسافت پیرامون عرضه‌ی Assassin’s Creed Codename Red در سال مالی ۲۰۲۵ قرار می‌گیرد و شایعات به نمایش آمدن گیم‌پلی اساسینز کرید شدوز در رویداد یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward) پیش‌رو را تقویت می‌کند. بر اساس این گزارش‌ها، رونمایی از گیم‌پلی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) صورت خواهد گرفت و ۲ روز بعد از آن نوبت انتشار نظرات اولیه‌ی نشریه‌ها، وب‌سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا می‌رسد.

اگرچه اطلاعات درج‌شده در فروشگاه یوبیسافت به عرضه‌ی این نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز روی پلی استیشن 4، در کنار پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر اشاره می‌کرد، یک منبع قابل اعتماد به نام «shinobi602» در انجمن‌های Resetera به تکذیب این موضوع پرداخته است. این اتفاق، بازی Assassin’s Creed Shadows را تبدیل به اولین عنوان در مجموعه‌ی اساسینز کرید می‌کند که به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل جاری عرضه می‌شود و نسخه‌ی نسل هشتمی برای آن توسعه نمی‌یابد. برای تأیید صحت این گمانه‌زنی‌ها و آشنایی با جزئیات بازی اساسینز کرید شدوز، باید منتظر رونمایی رسمی یوبیسافت از این بازی ماند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *