Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسر از لپ‌تاپ Aspire 15 SpatialLabs و مانیتور Predator SpatialLabs View 27 رونمایی کرد

ایسر از لپ تاپ سه بعدی و مانیتور سه بعدی جدید خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته، کمپانی ایسر از لپ تاپ سه بعدی Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition و مانیتور گیمینگ Predator SpatialLabs View 27 رونمایی کرد. به گفته ایسر، این دو محصول با هدف ارائه “تجربیات سه بعدی همه‌جانبه” برای تمامی کاربران به بازار ارائه خواهند شد. در این مطلب از اِروتِک به شرح مختصری از این دو دستگاه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات کلیدی لپ‌تاپ سه‌بعدی Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition ایسر

لپ‌تاپ Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition ایسر از یک صفحه نمایش UHD IPS در ابعاد 15.6 اینچی بهره می‌برد. این صفحه نمایش از طیف رنگی ادوبی آر جی بی (Adobe RGB) پشتیبانی کرده و به صورت یک‌پارچه میان حالت‌های 2 بعدی و 3 بعدی جابه‌جا می‌شود.

جدیدترین لپ‌تاپ سه‌بعدی ایسر به پردازنده Core i7-13620H کمپانی اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 4050 از سری جی‌فورس کمپانی انویدیا مجهز می‌باشد. این پردازنده گرافیکی با ارائه عملکرد منحصر‌به‌فرد خود، نیاز به استفاده از عینک‌های سه‌بعدی برای مشاهده محتوای سه‌بعدی را از بین می‌برد و تجربه کاربری یک‌پارچه و بی‌نقصی را برای کاربر رقم می‌زند. این لپ‌تاپ از رم نوع DDR5 با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت حداکثر 2 ترابایت پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های اتصال متنوعی را نیز در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition ایسر با استفاده از برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند “SpatialLabs Go” محتوای دوبعدی را به سه‌بعدی استریوسکوپی بلادرنگ تبدیل می‌کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند از نرم‌افزار “SpatialLabs Model Viewer” به منظور دریافت رندر‌های زنده از فایل‌های CGI و CAD بهره ببرند. لازم به ذکر است، این لپ‌تاپ با پشتیبانی از ویندوز 11 و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن نظیر “Microsoft Copilot” افزایش خلاقیت و بهره‌وری را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

از سایر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از فناوری TwinAir به منظور دفع کارآمد گرمای تولید شده توسط لپ‌تاپ
  • پشتیبانی از تکنولوژی PurifiedVoice و PurifiedView ایسر به منظور بهبود کیفیت تماس‌های صوتی و ویدیویی
همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ قدرتمند لنوو لیجن 9i روانه بازار شد

لپ‌تاپ Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition ایسر از ماه فوریه با قیمت پایه 1399.99 دلار در کشورهای ناحیه “آمریکا شمالی”، از ماه مارس با قیمت پایه 1499 یورو در “کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا (EMEA)” و از ماه آوریل با قیمت پایه 14999 یوان در کشور “چین” به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی مانیتور گیمینگ Predator SpatialLabs View 27 ایسر

مانیتور گیمینگ Predator SpatialLabs View 27 ایسر از یک پنل 27 اینچی با “قابلیت جا‌به‌جایی میان حالت‌های دو بعدی و سه‌بعدی، رزولوشن 4K، نرخ تازه‌سازی 160 هرتزی، روشنایی 400 نیتی و دقت رنگ Delta E<2” بهره می‌برد.

جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسر، نمایشگرهای سه‌بعدی ایسر را به سطحی بالاتر می‌برد و با ادغام آن با فناوری TrueGame، تجربه بازی در حالت سه‌بعدی بی‌نظیری را برای کاربر خود رقم می‌زند. حالت سه‌بعدی اولترا (3D Ultra) این مانیتور، امکان ارائه جلوه‌های بصری (با شدت قابل تنظیم) را فراهم می‌کند. علاوه بر این، تکنولوژی Immerse Audio ایسر، تجربه تصویری سه‌بعدی را با فناوری صدای فضایی بهبود می‌بخشد.

مانیتور گیمینگ Predator SpatialLabs View 27 ایسر با فناوری‌های FreeSync کمپانی AMD و G-SYNC کمپانی انویدیا سازگار است و قادر است فریم‌های تصاویر را بدون پارگی (Tear-Free) برای کاربر به نمایش بگذارد.

این مانیتور گیمینگ در سه ماهه اول سال 2024 میلادی با قیمت 1999 یورویی در بازار‌های “کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا (EMEA)” و در سه ماهه دوم سال با قیمت 1999 دلاری در بازارهای کشورهای ناحیه “آمریکا شمالی” به فروش خواهد رسید. با این حال توجه داشته باشید که برچسب قیمتی این محصول، بسته به مناطق جغرافیایی متفاوت، قابل تغییر است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>