جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
لنوو از نسخه 2024 لپ تاپ تینک بوک 16 پلاس رونمایی کرد

لنوو زمان عرضه نسخه 2024 لپ تاپ تینک بوک 16 پلاس را اعلام کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لنوو به‌صورت رسمی زمان عرضه‌ی نسخه‌ی ۲۰۲۴ لپ تاپ تینک بوک 16 پلاس را اعلام کرد. به این ترتیب، لپ‌تاپ قدرتمند لنوو در اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت‌ماه) روانه‌ی بازارها خواهد شد. این دستگاه که برای عرضه در ماه جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است، مشخصات چشمگیری نیز برای ارائه در اختیار دارد. لپ‌تاپ قدرتمند لنوو به یک پردازنده‌ی Core Ultra 9 185H با ۱۶ هسته و ۲۲ رشته، ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe 4.0 برای اجرای روان چندین برنامه به‌صورت همزمان و کارهای سنگین مجهز شده است. کاربران در صورت تمایل می‌توانند بین گرافیک مجتمع یا یک کارت گرافیک RTX 4060 انویدیا جهت بهبود عملکرد فنی در بازی‌ها و کارهایی مانند ویرایش ویدیو انتخاب کنند.

لپ تاپ تینک بوک 16 پلاس 2024 لنوو از یک نمایشگر IPS با رزولوشن 3.2K، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۳۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی از هر دو طیف رنگی sRGB و P3 بهره می‌برد تا دقت رنگ و وضوح بالایی را برای طراحان و کارهای حرفه‌ای تضمین کند. علاوه‎‌بر این، لپ‌تاپ جدید لنوو از فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) و سوییچ کردن بین طیف‌های رنگی پشتیبانی می‌کند و با بهره‌مندی از کالیبراسیون X-Rite، تصاویر بسیار نزدیک به واقعیتی را به نمایش می‌گذارد. گواهینامه‌ی نور آبی کم TÜV Rheinland نیز از محافظت شدن چشم کاربران اطمینان خاطر می‌دهد.

لنوو زمان عرضه نسخه 2024 لپ تاپ تینک بوک 16 پلاس را اعلام کرد

لنوو برای گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ جدید خود پورت‌های متعددی را در نظر گرفته است؛ در سمت چپ دستگاه شاهد یک عدد پورت USB-A 3.2 نسل ۲، دو عدد پورت تاندربولت 4 و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هستیم. در حالی که دو پورت USB-A 3.2 نسل ۱ در سمت راست قرار گرفته‌اند و یک پورت HDMI 2.1 همراه با جک برق DC در پشت لپ تاپ تینک بوک 16 پلاس ۲۰۲۴ مشاهده می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *