Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تصاویر نسخه اسنپدراگون 2024 لپ تاپ یوگا اسلیم 7 14 لنوو به بیرون درز کرد

اولین تصاویر نسخه اسنپدراگون لپ تاپ یوگا اسلیم 7 14 2024 لنوو به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری با نام «h0x0d» به‌تازگی اولین تصاویر نسخه‌ی اسنپ‌دراگون لپ تاپ یوگا اسلیم 7 14 2024 را به اشتراک گذاشت. اگرچه جزئیات سخت‌افزاری و مشخصات این دستگاه در حال حاضر مشخص نیست اما تصاویر فاش‌شده اطلاعات جالب توجهی را درباره‌ی طراحی احتمالی لپ‌تاپ جدید لنوو ارائه می‌دهند.

در این تصاویر، یک نمایشگر ۱۴٫۵ اینچی با طراحی زیبا و بدون دریچه‌های خنک‌کننده‌ی قابل مشاهده در طرفین توجهات را جلب می‌کند. این تصویر همچنین خبر از به‌کارگیری یک سیستم خنک‌کننده‌ی غیرفعال توسط لنوو را می‌دهد، موردی که روزبه‌روز با پردازنده‌های مبتنی‌بر ARM مانند پردازنده‌های اسنپ‌دراگون کوالکام رایج‌تر می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که این نسخه از لپ تاپ یوگا اسلیم 7 14 دارای سه پورت Type-C است.

اولین تصاویر نسخه اسنپدراگون 2024 لپ تاپ یوگا اسلیم 7 14 لنوو به بیرون درز کرد

افشا شدن این تصاویر پس از معرفی اخیر کوالکام از پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ایکس الیت و اسنپ‌دراگون ایکس پلاس صورت گرفت. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ایکس الیت در بنچمارک گیک‌بنچ ۶٫۲ به امتیاز چندهسته‌ای ۱۵٬۶۱۰ دست یافته است که با اختلاف قابل توجهی (۲۸٫۴ درصد) از تراشه‌ی M3 اپل (با امتیاز ۱۲٬۱۵۴) پیشی می‌گیرد.

شایان ذکر است که مدل‌های قبلی لپ تاپ یوگا اسلیم 7 پرو لنوو در دو نسخه‌ی مبتنی‌بر اینتل (یوگا اسلیم 7i پرو) و AMD (یوگا اسلیم 7 پرو) عرضه شده بودند. این لپ‌تاپ‌ها با چند نمایشگر مختلف از جمله یک پنل ۱۴ اینچی اولد با رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای خرید در دسترس قرار گرفتند. گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز شامل نمایشگر اولد با رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، در کنار نمایشگر LCD با رزولوشن 2.2K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز می‌شدند. قیمت پایه‌ی این لپ‌تاپ‌ها نیز در زمان عرضه ۹۹۹ یورو (حدود ۱٬۱۶۵ دلار) بود.

همچنین مطالعه کنید
لپ‌تاپ شیائومی بوک ایر 13 با نمایشگر OLED و پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی شد

هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی جدید لپ تاپ یوگا اسلیم 7 14 لنوو با چه قیمت و مشخصاتی راهی بازار خواهد شد. با این حال، فقدان دریچه‌های خنک‌کننده‌ی قابل مشاهده و بهره‌گیری از جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام، نشان‌دهنده‌ی تغییر احتمالی رویکرد لنوو به سمت طراحی قدرتمند و کارآمد مبتنی‌بر ARM است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>