جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جزئیات و تاریخ انتشار بزرگترین آپدیت بازی استارفیلد مشخص شد

جزئیات و تاریخ انتشار بزرگترین آپدیت بازی استارفیلد مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو بتسدا اعلام کرد که بزرگ‌ترین آپدیت بازی استارفیلد (Starfield) در تاریخ ۱۵ مِه (۲۶ اردیبهشت) منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی موردانتظار، بسیاری از ویژگی‌های پرتقاضای طرفداران جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی بتسدا مانند نقشه‌های مناسب از سطح سیاره‌ها، نمایش نقاط مهم نقشه و موقعیت فروشندگان در شهرهای بزرگ را شامل می‌شود. بازیکنان بعد از این آپدیت قادر خواهند تا با استفاده از نقشه یا اسکنر خود به محل فروشندگان بازی فست تراول (Fast Travel) کنند و آیتم‌هایی که دیگر نیاز ندارند را راحت‌تر و سریع‌تر به فروش برسانند.

این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی نیز را به گیم‌پلی بازی استارفیلد اضافه خواهد کرد تا علاقه‌مندان بتوانند به شخصی‌سازی تجربه‌ی خود بپردازند. از تغییر دادن وزن قابل حمل و آسان‌تر کردن مبارزات گرفته تا دسترسی از راه‌ دور به بار سفینه و افزایش چالش نبردهای فضایی، همه‌وهمه با آپدیت بعدی بازی Starfield در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. بتسدا همچنین وعده‌ی اضافه کردن محتوای بیشتری را داده است که XP بیشتری را شامل می‌شوند. این استودیو برای بازیکنانی که می‌خواهند کاراکترهای سطح بالای خود را به چالش بکشند هم درجه‌ی سختی جدید Extreme را در نظر گرفته است.

ابزار‌های جدیدی نیز برای شخصی‌سازی فضای داخلی سفینه به بازی استارفیلد اضافه می‌شوند تا بازیکنان بتوانند از امکان تزئین محیط و دکوراسیون شبیه به پایگاه‌ها بهره‌مند شوند. علاوه‌بر این‌ها، حالت نیو گیم پلاس به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های شخصیتی و ظاهر کاراکتر خود را تغییر دهند. از بهبودهای دیگر این آپدیت باید به مواردی نظیر امکان خاموش‌کردن دوربین دیالوگ‌ها برای تماشای صحنه‌ها از هر زاویه و اضافه شدن تب‌های جدیدی برای منو‌های Barter و Containers اشاره کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *