جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو V30e با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو از عضو جدید سری V30 خود رونمایی کرد. این گوشی که “ویوو V30e” نام دارد، به تراشه‌ی اسنپدراگون 6 نسل 1، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. گوشی جدید ویوو به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را با رابط کاربری Funtouch OS 14 اجرا می‌کند و طبق وعده‌های این کمپانی، ۳ نسخه‌ی بعدی اندروید و ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

ویوو V30e از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی خمیده‌ی امولد با رزولوشن +FullHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت بهره می‌برد. این گوشی همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار است و حفره‌ پانچ مرکزی آن از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار میزبانی می‌کند.

ویوو برای جدیدترین عضو سری V30 از جزیره‌ی دوربین دایره‌ای با حلقه‌ی نور «Smart Aura Light» و دو دوربین (شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX882 سونی و لرزشگیر اپتیکال تصویر، همراه با دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی) استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند به‌عنوان یک لنز پرتره با فاصله‌ی کانونی اصلی ۵۰ میلی‌متری و بزرگ‌نمایی ۲ برابری بدون افت کیفیت مورداستفاده قرار بگیرد، در حالی که هر دو دوربین اصلی و سلفی ویوو V30e قادر به ضبط ویدیو و فیلم‌برداری 4K هستند.

وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی مذکور برعهده‌ی یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی است. از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی ویوو V30e باید به بهره‌مندی آن از گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، پورت USB-C و شبکه‌ی 5G اشاره کرد.

گوشی ویوو V30e با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ویوو V30e با رنگ‌بندی‌های قرمز و آبی ابریشمی و دو کانفیگ زیر از تاریخ ۹ مِی (۲۰ اردیبهشت) راهی بازار می‌شود.

  • نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۳۵ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۶۰ دلار)

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *