جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
ایسر از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ Predator Helios رونمایی کرد

ایسر از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ Predator Helios رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسر (Acer) دو مدل جدید از سری لپ‌تاپ‌های Predator Helios خود را همراه با قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی معرفی کرد. این دو مدل که «Predator Helios 16» و «Predator Helios Neo» نام دارند، به‌زودی با مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر راهی بازار خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator Helios ایسر، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ Predator Helios 16 ایسر

ایسر از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ Predator Helio رونمایی کرد

بین دو مدل جدیدی که توسط ایسر معرفی شده است، Predator Helios 16 از همتای خود قیمت بیشتری دارد و سخت‌افزار بهتری را ارائه می‌دهد. این نوت‌بوک از یک نمایشگر ۱۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد. ایسر لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود را به پردازنده‌ی نسل چهاردهم Core i9 اینتل مجهز کرده است و کاربران می‌توانند گزینه‌ی دلخواهشان را بین پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 4080 یا RTX 4070 انویدیا انتخاب کنند. شایان ذکر است که ایسر ماه گذشته به عرضه‌ی این لپ‌تاپ در بازار هند اشاره کرده بود و اولین تصاویر آن را در همان زمان به اشتراک گذاشت.

لپ تاپ Predator Helios 16 ایسر به ۱۶ گیگابایت رم GDDR5 (قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت) و یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe Gen4 (قابل ارتقاء تا حداکثر ۲ ترابایت) مجهز است. این لپ‌تاپ به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود و از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ گیمینگ مذکور نیز شامل یک پورت USB 3.2 نسل ۱، یک پورت USB 3.2 نسل ۲ و دو پورت USB Type-C (تاندربولت ۴) می‌شود. یک باتری بزرگ ۹۰ وات‌ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی این لپ‌تاپ را برعهده دارد و با یک آداپتور ۳۳۰ واتی AC قابل شارژ است.

مشخصات لپ تاپ Predator Helios Neo ایسر

ایسر از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ Predator Helio رونمایی کرد

لپ‌تاپ ارزان‌قیمت‌تر ایسر از نمایشگری با رزولوشن، زمان پاسخ‌دهی و حداکثر روشنایی یکسان با لپ تاپ Predator Helios 16 استفاده می‌کند، با این تفاوت که نرخ نوسازی به ۱۶۵ هرتز کاهش یافته است. کاربران همچنین می‌توانند بین پردازنده‌های نسل سیزدهم و چهاردهم Core i7 اینتل یا نسل چهاردهم Core i9 انتخاب کنند. برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز سه گزینه‌ی RTX 4060 ،RTX 4050 یا RTX 4070 انویدیا ارائه می‌شود. گفتنی است که نسخه‌ی ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ قبلاً در آمریکا معرفی شده بود.

همانند لپ‌تاپ Predator Helios 16، مدل نئو نیز از ۱۶ گیگابایت رم GDDR5 (قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت) و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe Gen4 (قابل ارتقاء تا ۲ ترابایت) بهره می‌برد. تفاوتی در سیستم‌عامل، ظرفیت باتری، گزینه‌های اتصال و پورت‌های این دو لپ‌تاپ هم به چشم نمی‌خورد. قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی در هر دو لپ‌تاپ شامل میکروفون سوم (3rd Mic) و فناوری قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی ویژه‌ای جهت کاهش نویز به نام «Purifier Voice 2.0» هستند. از سایر ویژگی‌های قابل‌توجه این دو لپ‌تاپ باید به پشتیبانی از DLSS 3.5 در سری جدید RTX 4000 انویدیا، دکمه‌های قابل تعویض WASD Magkey 3.0 و صفحه‌کلید FineTip با نور پس‌زمینه اشاره کرد.

قیمت‌گذاری

جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر از طریق خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگی مانند آمازون، Flipkart و Acer eShip به فروش می‌رسند. در ادامه می‌توانید قیمت نسخه‌های مختلف هر دو لپ‌تاپ را بررسی کنید.

قیمت لپ تاپ Predator Helios 16 ایسر

  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی نسل چهاردهم Core i9 اینتل و RTX 4070 انویدیا با قیمت ۱۹۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲٬۳۹۶ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی نسل چهاردهم Core i9 اینتل و RTX 4080 انویدیا با قیمت ۲۴۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲٬۹۹۵ دلار)

قیمت لپ تاپ Predator Helios Neo ایسر

  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی نسل سیزدهم Core i7 اینتل و RTX 4050 انویدیا با قیمت ۱۱۹٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱٬۴۳۸ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی نسل چهاردهم Core i7 اینتل و RTX 4060 انویدیا با قیمت ۱۳۴٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱٬۶۱۷ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی نسل چهاردهم Core i9 اینتل و RTX 4070 انویدیا با قیمت ۱۷۹٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۲٬۱۵۶ دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *