Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر ظاهراً رسمی مچ بند هواوی بند 9 منتشر شد!

تصاویر ظاهراً رسمی مچ بند هواوی بند 9 منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تقریبا یک سال از معرفی مچ بند سلامتی هواوی بند 8 می‌گذرد و این کمپانی قبلاً تایید کرده بود که یک بند 9 (Band 9) نیز در راه است و احتمالاً در کنار هدفون فری لیس 2 پرو (FreeLace Pro 2) روانه بازار می‌شود. اکنون یک افشاگری جدید مدعی است هر دو دستگاه احتمالاً در ماه آوریل به فروش خواهند رسید و علاوه بر این، تصاویر باکیفیتی از هواوی بند 9 را نیز منتشر کرده است.

در حال حاضر تعداد زیادی تصویر با وضوح بالا و ظاهراً رسمی از محصولی که گفته می‌شود هواوی بند 9 است و ظاهراً به‌لطف خرده‌فروشان بی‌دقت به‌دست آمده، منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد بند 9 با شماره مدل KIM-B19 و نام رمز “Kimi”، عملاً مشابه مدل قبلی خود باشد. البته از آنجایی که بند 8 نیز با مدل قبلی خود تفاوت چندانی نداشت، ظاهراً این طراحی برای خط تولید هواوی بند تثبیت شده است.

هواوی بند 9 همچنان یک صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی امولد با وضوح 368 در 194 پیکسلی و یک باتری 180 میلی‌آمپرساعتی را ارائه می‌دهد. کاربران مانند بند 8 از گواهینامه ضد آب 5ATM، بلوتوث و وای‌فای برای اتصال برخوردار هستند. به گفته این منبع، قیمت بند 9 نیز بدون تغییر همان 59 یورو باقی خواهد ماند.

البته آنچه در نسل تغییر کرده، گزینه‌های رنگی بیشتر است. به گفته منبع این افشاگری، پنج رنگ برای خود دستگاه در نظر گرفته شده است؛ مشکی، آبی، سفید، زرد و صورتی. علاوه بر این، بندهای جدیدی از جمله بند پارچه‌ای که با رنگ آبی عرضه می‌شود، در دسترس خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند کالرفیت پالس 4 نویز با نمایشگر امولد روانه بازار شد

هواوی در تیزر تبلیغاتی بند 9 خود وعده “عصر جدیدی در مچ‌بندها و بهبود ویژگی‌های خواب” را داده است، بنابراین شاید بتوانیم منتظر برخی ویژگی‌های جدید نیز باشیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>