Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قدرتنمایی تبلت ویوو پد 3 پرو در گیک بنچ قبل از رونمایی!

قدرتنمایی تبلت ویوو پد 3 پرو در گیک بنچ پیش از رونمایی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو با انتشار اخبار قطره‌چکانی توانسته است هیجان زیادی را در مورد محصولات تاشو جدید خود یعنی ایکس فولد 3 و ایکس فولد 3 پرو آینده ایجاد کند. به خصوص دستگاه دوم که می‌تواند اولین تاشو مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد که وارد بازار می‌شود. بر اساس یک پوستر منتشرشده جدید، رویداد رونمایی از این محصولات در 26 مارس (7 فروردین) ساعت 19 به وقت محلی آغاز می‌شود.

اما اکنون یک تبلت جدید ویو نیز در گیک بنچ مشاهده شده است که می‌تواند در مراسم رونمایی به این دو دستگاه تاشو ملحق شود. به گفته منابع صنعتی، این تبلت با شماره مدل PA2473 به عنوان ویوو پد 3 پرو عرضه خواهد شد.

این لیست گیک بنچ به‌صراحت نام چیپست این دستگاه را ذکر نکرده است، اما شواهد کافی وجود دارد که این محصول به احتمال زیاد از تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 مدیاتک بهره می‌برد. بنابراین ما باید منتظر یک محصول پرچمدار باشیم. این فهرست علاوه بر پردازنده به تجهیز این تبلت به 16 گیگابایت رم خبر می‌دهد. فهرست گیک‌بنچ به کسب امتیاز بالای 2223 در تست تک‌هسته‌ای و 7547 در تست چند هسته‌ای نیز اشاره می‌کند.

قدرتنمایی تبلت ویوو پد 3 پرو در گیک بنچ قبل از رونمایی!

شایعات قبلی در مورد پد 3 پرو به مواردی مانند نمایشگرال‌سی‌دی 12.95 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی و وضوح 3K، فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی، باتری 11500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی یا حتی 80 واتی اشاره می‌کنند. به‌نظر می‌رسد یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی با یک فلاش LED و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری تبلت ارزان قیمت اوکیتل OT8 فاش شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>