Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی بند 9

مچ بند سلامتی جدید هواوی بند 9 در راه است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی محصولات متعددی در خطوط تولید جدید خود دارد که هر روز نیز به تعداد آنها افزوده می‌شود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که اخیراً شایعات زیادی حول سری P و Mate و همچنین گوشی‌های تاشوی جدید این شرکت سر زبان‌ها بوده است. با این حال، ظاهراً هواوی علاوه بر این محصولات، هنوز هم حرف دیگری برای گفتن دارد.

مچ‌بند تناسب اندام جدید این شرکت با نام “هواوی بند 9 (Huawei Band 9)” اخیراً در پایگاه داده SIRIM مالزی دیده شده که نشان می‌دهد این دستگاه به‌زودی آماده رونمایی می‌شود.

بر اساس این اطلاعات، مجوز SIRIM که دهه‌ها برای تایید استانداردها و کیفیت محصولات در مالزی مورد استفاده قرار گرفته، در تاریخ 6 فوریه 2024 (17 بهمن 1402) هواوی بند 9 با شماره مدل KIM-B19 را برای عرضه همه‌گانی تایید کرده است.

هواوی بند 9 در پایگاه داده SIRIM

اگرچه این گواهینامه اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه ارائه نمی‌دهد، اما تأیید می‌کند که هواوی بند 9 جانشین مچ‌بند قبلی، هواوی بند 8 سال گذشته خواهد شد.

سال پیش، هواوی هشتمین مچ‌بند تناسب اندام خود را با یک صفحه نمایش امولد 1.47 اینچی، فناوری پایش 7 روزه ضربان قلب TruSeen 5.0 و فناوری نظارت بر خواب TruSleep 3.0 برای بهبود دقت و مشاوره شخصی خواب کاربر روانه بازار کرد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت‌های سری 8 اپل ممکن است به سنسور دمای بدن مجهز شوند

هواوی بند 9 در SIRIM

فراتر از خواب و سلامت قلب، هواوی بند 8 دارای بیش از 100 حالت ورزشی، تشخیص اکسیژن خون، ردیابی سلامت زنان و نظارت 24 ساعته بر استرس است. این دستگاه همچنین می‌تواند تا 14 روز بدون نیاز به شارژ کار کند. این مچ‌بند از شارژ سریع 45 دقیقه‌ای بهره می‌برد و در این زمان از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود.

هرچند هنوز جزییات قیمت، مشخصات و یا تاریخ دقیق عرضه هواوی بند 9 مشخص نشده است با این حال انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده با قیمتی مشابه و مشخصاتی بهتر از نسخه پیشین خود عرضه شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>