Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند نویز به‌طور رسمی جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند‌ سری پالس خود به نام «کالرفیت پالس 4» را راهی بازار کرد.

ساعت هوشمند کالرفیت پالس 4 نویز با نمایشگر امولد روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند نویز به‌طور رسمی جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند‌ سری پالس خود به نام «کالرفیت پالس 4» را راهی بازار کرد. این ساعت هوشمند جدید از یک صفحه‌نمایش ۱٫۸۵ اینچی امولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسلی و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی بهره می‌برد تا دید واضحی را در هر شرایط نوری تضمین کند. ساعت هوشمند جدید نویز همچنین از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On Display) برخوردار است و دسترسی آسانی به زمان و اعلان‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کالرفیت پالس 4 موفق به کسب گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار شده است و گجت پوشیدنی مناسبی برای استفاده در هر نوع محیطی محسوب می‌شود. جدیدترین مدل سری پالس نویز، عمر باتری ۷ روزه دارد و از بلوتوث ۵٫۳ با فناوری Tru Sync پشتیبانی می‌کند تا از بابت برقراری تماس مستقیم با ساعت هوشمند خود خیال راحتی داشته باشید.

ساعت هوشمند کالرفیت پالس 4 نویز با نمایشگر امولد عرضه شد

ساعت هوشمند موردبحث به قابلیت‌های پایش سلامتی Noise Health Suite مجهز است و امکان بررسی معیارهای سلامتی مختلفی مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، الگوهای خواب و سطح استرس را برای کاربران فراهم می‌کند. نویز همچنین ابزارهای افزایش بهره‌وری گوناگونی نظیر یادآورهای روزانه و پیش‌بینی آب‌وهوا را برای کالرفیت پالس 4 در نظر گرفته است.

همچنین مطالعه کنید
ساعت فسیل نسل 6 نسخه Wellness با سیستم‌عامل Wear OS 3 معرفی شد

گجت پوشیدنی کالرفیت پالس 4 با قیمت پایه‌ی ۲٬۴۹۹ روپیه (حدود ۳۰ دلار) و در رنگ‌بندی‌های مشکی، آبی، سبز و رزگلد صورتی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>