Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شماره مدل و سایزهای حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

شماره مدل و سایزهای حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در آغاز سال جاری میلادی حلقه هوشمند گلکسی رینگ را در رویداد “Unpacked” معرفی کرد و سپس آن را در نمایشگاه جهانی موبایل امسال (MWC 2024) در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داد. اکنون نیز انتظار می‌رود این حلقه هوشمند در کنار جدیدترین سری گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد در رویداد Unpacked بعدی سامسونگ (که احتمالاً در ماه جولای برگزار خواهد شد) به صورت کامل معرفی شود. این در حالی است که با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری رویداد Unpacked، طیف گسترده‌ای از نشت‌های اطلاعاتی مربوط به اولین حلقه هوشمند سامسونگ در فضای مجازی دست به دست می‌شوند.

اکنون نیز در یک نشت اطلاعاتی جدید، شماره مدل‌ها و سایز‌های متنوع حلقه گلکسی رینگ فاش شده‌اند. با استناد به این گزارش، سامسونگ اولین حلقه هوشمند خود را با 8 شماره مدل زیر به بازار عرضه خواهد کرد:

  • SM-Q500
  • SM-Q501
  • SM-Q502
  • SM-Q505
  • SM-Q506
  • SM-Q507
  • SM-Q508
  • SM-Q509

این در حالی است که گمانه‌زنی‌های پیشین از عرضه حلقه گلکسی رینگ در “9 سایز” حکایت داشتند. با این حال با نگاهی دقیق‌تر به دنباله اعداد به‌کارگرفته‌شده در شماره مدل‌های “SM-Q”، غیبت دو مدل “SM-Q503” و “SM-Q504” توجه ما را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل بی‌راه نیست اگر تصور کنیم که سامسونگ در آغاز پروژه توسعه گلکسی رینگ، 10 سایز را برای این حلقه در نظر گرفته بوده و به مرور زمان از توسعه سایزهای “3” و “4” این حلقه صرف نظر کرده است. با این حال، نکته جالب توجه دیگری نیز در این ماجرا وجود دارد چرا که به گفته منبع اطلاعاتی این نشت، شماره مدل “SM-Q500” به کوچک‌ترین و شماره مدل “SM-Q509” به بزرگ‌ترین حلقه تعلق دارد و از این رو به نظر می‌رسد دو مدل از سایزهای کوچک گلکسی رینگ به مرحله پایانی پروژه توسعه این حلقه راه نیافته‌اند!

همچنین مطالعه کنید
گوگل در حال کار بر روی تشخیص خودکار تگ هوشمند (smart tag) برای اندروید است

به هر حال، فراموش نکنید که در حال حاضر تمامی این اطلاعات در سطح “حدس و گمان” قرار دارند. علاوه بر این استاندارد رایج درنظرگیری “1 یا 2 سایز” برای ساعت‌های هوشمند، شامل حال حلقه‌های هوشمند نمی‌شود! همچنین با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد حلقه هوشمند گلکسی رینگ را در سه گزینه رنگی به بازار عرضه کند، در صورت درنظرگیری 10 سایز لازم است این کمپانی 30 حلقه با ابعاد و رنگ‌های متنوع را تولید نماید!

شایعات قبلی نیز حاکی از آنند که حلقه گلکسی رینگ پس از یک نوبت شارژ، عمر باتری 9 روزه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، این حلقه هوشمند از قابلیت “ردیابی خواب” برای نظارت بر شاخص‌های سلامتی و تشخیص بیماری آپنه خواب و اتصال به شبکه “ارتباط میدان نزدیک (NFC)” برای انجام پرداخت‌های بدون کارت بانکی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>