Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کلکسیون عصر اژدها گوشی گلکسی S24 اولترا معرفی شد!

کلکسیون عصر اژدها گوشی گلکسی S24 اولترا معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

Caviar، یک برند لوکس مشهور و متخصص در طراحی گوشی‌ها و گجت‌های سفارشی‌سازی شده کمپانی‌های اپل و سامسونگ، از یک کلکسیون جدید به نام “عصر اژدها/Era of Dragon” برای گوشی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد. طراحی این کلکسیون بر محور “اژدها” به عنوان نمادی شایسته برای جایگاه سامسونگ در بخش فناوری، صورت گرفته است.

کلکسیون عصر اژدها Caviar؛ فناوری در لباس لاکچری

بدون شک، برجسته‌ترین مدل کلکسیون “عصر اژدها” برند Caviar، مدل “Yong” است. این مدل با طراحی بسیار خاص و تنها در “24 نسخه” با برچسب قیمتی “15070 دلاری” برای پیکربندی پایه گلکسی S24 اولترا به بازار عرضه می‌شود. کمپانی Caviar در طراحی مدل “Yong” با ادغام یکپارچه “حس لاکچری” و “برترین تکنولوژی‌های روز دنیا” با یک‌دیگر و پوشاندن بدنه تیتانیومی جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ با لایه‌ای نازک از PVD مشکی، حس لمس پیشرفته‌ترین ساعت‌های سوئیسی را برای کاربر تداعی می‌کند.

مشابه با سایر محصولات Caviar، چشمگیرترین عناصر طراحی‌شده در این مدل “عناصر تزئینی” آن هستند. در نگاه اول به قاب پشتی این مدل، نقش برجسته‌ای از یک اژدهای کره‌ای (نمادی از قدرت و اعتبار سامسونگ) از جنس “طلای 24 عیار” که از بالا تا پایین قاب کشیده شده و یک ساعت مکانیکی توربیلون CVR ELT3350A مزین به “19 سنگ جواهر” در مرکز آن به چشم می‌خورد. ساعت توربیلون تعبیه‌شده بر روی قاب پشتی گلکسی S24 اولترا، با تکمیل یک چرخش در دقیقه، منظره‌ای چشمگیر از ساعت‌های قدیمی و لوکس را به نمایش می‌گذارد.

اما جالب‌ترین عنصر در این ساعت، حاشیه کناری آن است. حاشیه کناری این ساعت به جای اعداد 1 تا 12، 12 نماد از منطقه‌البروج (صور فلکی/ زودیاک) هر ماه را به صورت میناکاری بر روی تیتانیوم با پوششی از PVD به نمایش گذاشته است. علاوه بر این با نگاهی دقیق‌تر به طراحی این مدل، سه ستاره از جنس “الماس” به عنوان یادآوری از لوگو اصلی کمپانی سامسونگ در ناحیه زیرین “دم اژدها” مشاهده می‌شوند. این طراحی بی‌نقص و بسیار زیبا ترکیب منحصر‌به‌فردی از فرهنگ سنت‌گرایانه شرقی و فرهنگ مدرن غربی که با استراتژی جهانی کمپانی سامسونگ نیز هم‌سو است را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
شایعه: S22 Ultra با رنگ سبز نیز عرضه می‌شود

نسخه‌ای از گلکسی S24 اولترا که تا به حال ندیده‌اید!

کلکسیون “عصر اژدها” برند Caviar چهار مدل دیگر را نیز در بر می‌گیرد. این مدل‌ها که “Aries” ،”Pisces” ،”Aquarius” و “Taurus” نام دارند، تنها نمادی از برج‌های “دلو، حوت، حمل و ثور” را بر روی قاب پشتی خود جای داده‌اند و تنها در “99 نسخه” برای هر یک از مدل‌ها و با برچسب قیمتی “9350 دلاری” برای پیکربندی پایه گلکسی S24 اولترا به بازار عرضه خواهند شد.

در نهایت باید اذعان داشت که Caviar با طراحی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد خود، همچنان در صدر کمپانی‌های تولیدکننده کالاهای لوکس می‌درخشد. کمی پیش‌تر نیز این کمپانی با طراحی آیفون 15 پرو مکس شکلاتی پوشانده شده از طلای خوراکی خود، در دنیای تکنولوژی جنجال به پا کرد. علاوه بر این، به تازگی این کمپانی برای گوشی‌های سری آیفون 15 از جدیدترین قاب‌های دوست‌دار محیط زیست به نام “FineWoven” با برچسب قیمتی 2200 دلاری رونمایی کرد. این قاب‌ها از جنس “چرم هرمس” هستند و به جای لوگو اپل، یک “تاج طلایی” را بر روی خود جا داده‌اند.

منبع: Gizmochina | Caviar

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>