Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Palworld از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم رکوردشکنی کرد

بازی Palworld از نظر تعداد “بازیکن همزمان” در استیم رکوردشکنی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها، بازی Palworld با استقبال گسترده و کاملاً غیرمنتظره‌ی بازیکنان روبه‌رو شده است و نه‌تنها بیش از ۵ میلیون نسخه در سه روز اول پس از انتشار فروخته، که از بیش از ۱٫۲ میلیون بازیکن در استیم به‌صورت همزمان نیز میزبانی کرده است. روند موفقیت‌آمیز بازی Palworld اما این‌جا خاتمه نمی‌یابد و در زمان نگارش این متن، تعداد بازیکنان همزمان این عنوان در استیم به عدد خیره‌کننده‌ی ۱٬۵۸۲٬۴۸۲ رسیده و جدیدترین اثر استودیوی Pocketpair را به رتبه‌ی سوم تاریخ فروشگاه استیم از این نظر رسانده است. با وجود اینکه Palworld هنوز نسبت به دو بازی PUBG: Battlegrounds و Counter-Strike 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در جایگاه پایین‌تری قرار دارد، این عنوان توانسته از بازی‌های موفق و شناخته‌شده‌ی دیگری مانند Lost Ark (با رکورد ۱٬۳۲۵٬۳۰۵ بازیکن همزمان) و Dota 2 (با رکورد ۱٬۲۹۵٬۱۱۴ بازیکن همزمان) پیشی بگیرد.

بازی Palworld

بازی Palworld در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) به‌صورت رسمی در حالت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | اس در دسترس قرار گرفت و بلافاصله بعد از انتشار، شروع به رکوردشکنی کرد. این عنوان تنها در عرض ۸ ساعت بعد از انتشار رسمی خود به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یافت و تا پایان روز اول عرضه‌اش به دو میلیون نسخه رسید. کمتر از دو روز بعد از انتشار، این رقم به ۳ میلیون افزایش پیدا کرد و استودیوی Pocketpair بعد از عبور میزان فروش بازی جدید خود از عدد چشمگیر ۴ میلیون، خبر داد که بیش از ۸۶ هزار نسخه از بازی Palworld در هر ساعت به فروش می‌رسد.

با توجه به فروش سریع این بازی و تعداد بالای بازیکنان همزمان آن در استیم، انتظار می‌رود که فروش بازی Palworld به‌زودی از ۶ میلیون نسخه نیز عبور کند و این عنوان به رکوردشکنی‌های استثنایی خود ادامه دهد.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات فصل Breakout بازی ایپکس لجندز مشخص شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>