Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Terminator: Survivors چندین وسیله نقلیه خواهد داشت

بازی Terminator: Survivors چندین وسیله نقلیه قابل رانندگی خواهد داشت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

غیر از معرفی کوتاه بازی Terminator: Survivors که در اوایل امسال با تریلری سینماتیک انجام شد، در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی این عنوان در دسترس قرار دارد. اگرچه هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه مدت با رونمایی از گیم‌پلی این بازی فاصله داریم، اما استودیو Nacon به‌تازگی جزئیات جدید و جالب‌توجهی را درباره‌ی عنوان جهان‌باز و بقامحور خود از طریق بخش سوالات متداول پلتفرم استیم به اشتراک گذاشته است.

یکی از اصلی‌ترین اطلاعاتی که به این شکل به‌‎دست آورده‌ایم، تأیید دسترسی بازیکنان به چندین وسیله‌ی نقلیه است. بازیکنان می‌توانند از این وسایل نقلیه که در بازی قابل رانندگی هستند، برای گشت‌وگذار و کاوش محیطی و همچنین اهداف “تاکتیکی” و بخش چندنفره استفاده کنند.

بازی Terminator: Survivors چندین وسیله نقلیه خواهد داشت

به گفته‌ی استودیو Nacon، هدف سیستم خودروی Terminator: Survivors پشتیبانی از حرکات بازیکنان در سراسر جهان بازی و گیم‌پلی، همراه با ایجاد تجربیات اکتشافی مختلف، تشویق تفکر تاکتیکی و ترویج همکاری چندنفره است.

این استودیو اخیراً خبر داد که یک ربات T-800 در طول بازی Terminator: Survivors بازیکنان را دائماً تعقیب می‌کند. بنابراین، در دسترس قرار داشتن چند خودرو و وسیله‌ی نقلیه می‌تواند در چنین مواقعی ارزش خود را نشان دهد و بسیار کاربردی و مفید باشد.

همچنین مطالعه کنید
برنامه PC Gaming Show، گیم پلی بازی The Invincible را منتشر کرد

استودیو Nacon همچنین تأیید کرد که این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) در دسترس ساخت قرار دارد و به‌طور کامل در حالت تک‌نفره و آنلاین قابل تجربه خواهد بود.

بازی Terminator: Survivors در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۳ آبان ۱۴۰۳) به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) روی استیم منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>