Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی سونی اکسپریا 1 VI (مارک 6) فاش شد

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی سونی اکسپریا 1 VI (مارک 6) به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه پیش‌بینی می‌شود کمپانی سونی گوشی پرچم‌دار سونی اکسپریا 1 VI (اکسپریا 1 مارک 6) را در رویداد 17 می (28 اردیبهشت) خود رونمایی کند، روز گذشته برخی از تصاویر رندر و مشخصات کلیدی این دستگاه به بیرون درز کرده است.

بر اساس گزارشات منتشرشده، صفحه نمایش اولد پرچم‌دار بعدی سونی در مقایسه با نسل پیش از خود (اکسپریا 1 مارک 5) نسبت تصویر گسترده‌تر (19.5:9) و روشنایی بیشتری (1.5 برابر) را ارائه داده و از “نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتزی” و “نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی” پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد سونی تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام را برای جدیدترین پرچم‌دار خود برگزیده است.

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی سونی اکسپریا 1 VI (مارک 6) فاش شد
تصاویر رندر منتشرشده از سونی اکسپریا 1 مارک 6

همچنین با استناد به نشت اطلاعاتی اخیر به نظر می‌رسد سونی اکسپریا 1 VI اغلب تنظیمات سیستم دوربین سونی اکسپریا 1 مارک 5 را به ارث برده باشد. این دستگاه به “دوربین اصلی 24 میلی‌متری (که در حالت بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابری 48 میلی‌متری است)، دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 16 میلی‌متری و دوربین تله‌فوتو ارتقاءیافته با بزرگ‌نمایی 170-85 میلی‌متری (نسبت به حداکثر بزرگ‌نمایی 125 میلی‌متری مارک 5)” مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است، دوربین اصلی سونی اکسپریا 1 VI از حالت “عکاسی ماکرو” نیز پشتیبانی کرده و به ادعای سونی کیفیت تصاویر ثبت‌شده در این حالت با ماژول‌های اختصاصی ماکرو برابری می‌کند.

با این حال بهبودهای سیستم دوربین سونی اکسپریا 1 VI تنها به بخش سخت‌افزاری محدود نشده و سونی برای بخش نرم‌افزاری این دستگاه نیز ارتقاءهای قابل‌توجهی را در نظر گرفته است. به عنوان مثال، این گوشی پرچم‌دار، مشابه با گوشی‌های سری آلفا سونی، نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف دوربین را از بین می‌برد و از طریق یک اپلیکیشن دوربین جدید عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
انتشار آپدیت پایدار اندروید 12 برای گوشی‌های ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip ایسوس

علاوه بر این، به نظر می‌رسد سونی فناوری “تشخیص ژست/ Human Pose Estimation” گوشی‌های سری آلفا خود را به اکسپریا 1 مارک 6 منتقل کرده است. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی در موقعیت‌های مکانی بسیار نزدیک یا در زمان مبهم بودن چهره، روی سوژه مورد نظر خود برای عکاسی فوکوس کنند. همچنین سونی، ارائه یک اپلیکیشن جدید به نام “Video Creator” برای تولید سریع و آسان فایل‌های ویدیویی بر روی این دستگاه را به طرفداران آن وعده داده است.

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی سونی اکسپریا 1 VI (مارک 6) فاش شد

به نظر می‌رسد سونی، برخلاف رقبای قدرتمند خود، جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در این دستگاه حفظ کرده است! همچنین به ادعای سونی این گوشی قادر است در بلندگوهای خود “باس و وضوح” صدا بیشتری را نسبت به نسل پیش از خود ارائه دهد.

سونی اکسپریا 1 مارک 6 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ سیمی، بی‌سیم و بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، به گزارش منابع مطلع این دستگاه به واسطه پشتیبانی از فناوری‌های ارتقاءیافته و انحصاری سلامت باتری، قادر است طول عمر باتری 4 ساله را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در نهایت انتظار می‌رود این گوشی پرچم‌دار با قاب پشتی شیشه‌ای مات در 2 گزینه رنگی “مشکی و نقره‌ای” به بازار عرضه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>