Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند بلک شارک GS3 با عمر باتری 21 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند بلک شارک GS3 با عمر باتری 21 روزه معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند گیمینگ بلک شارک ساعت هوشمند GS3 را معرفی و روانه‌ی بازار کرد. این گجت پوشیدنی یک طراحی مقاوم و جان‌سخت دارد و عمر باتری قابل‌توجه و ویژگی‌های متعددی را برای علاقه‌مندان به تناسب اندام ارائه می‌کند. برای آشنایی با مشخصات ساعت هوشمند جدید بلک شارک، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند بلک شارک GS3

این ساعت هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد که توسط محافظ صفحه‌ی بادوام و مقاوم گوریلا گلس کمپانی کورنینگ (Corning Gorilla Glass) محافظت می‌شود و به یک تاج دیجیتال چرخان نیز مجهز است.

بلک شارک GS3 با بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف همراه با سنسورهای داخلی نوری، ضربان قلب و اکسیژن خون برای پایش جامع سلامتی کاربران عرضه می‌شود. جدیدترین ساعت هوشمند بلک شارک همچنین به‌صورت شبانه‌روزی بر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و خواب نظارت می‌کند و قادر به ثبت قدم‌ها، کالری و فشار است.

ساعت هوشمند موردبحث از تراشه‌ی مستقل GNSS با پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای QZSS و GPS و Beidou و GLONASS و GALILEOGPS برای موقعیت‌یابی دقیق استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، ساعت هوشمند جدید بلک شارک موفق به کسب گواهی ضدگردوغبار و ضدآب IP69K شده و قادر به تحمل فشار عمق ۵۰ متری است. چنین ویژگی‌هایی بلک شارک GS3 را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای شنا و سایر فعالیت‌های آبی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ از نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 به‌ نام PXG Gold Edition رونمایی کرد

این گجت پوشیدنی همچنین از واچ‌فیس‌های هوش مصنوعی، ناوبری Baidu Maps، دستیار هوش مصنوعی Baidu Wenxin Yiyuan، دسترسی سریع به کدهای پرداخت و قابلیت NFC برای قفل هوشمند درب برخوردار است. علاوه‌ بر این، بلک شارپ GS3 از قابلیت تماس بلوتوثی و کاهش نویز ENC نیز پشتیبانی می‌کند. از آن‌جایی که محصول موردبحث یک ساعت هوشمند جان‌سخت محسوب می‌شود، بلک شارک یک طراحی مستحکم را برای آن در نظر گرفته است. این ساعت هوشمند با گذراندن ۱۵ گواهینامه‌ی استاندارد نظامی، در برابر دماهای شدید، شرایط آب‌وهوایی سخت و حتی ضربه خوردن هم مقاوم ظاهر می‌شود.

گجت جدید بلک شارک به‌لطف تراشه‌ی کم‌مصرف و باتری با چگالی بالایی که دارد، عمر باتری چشمگیر ۲۱ روزه را برای کاربران تضمین می‌کند. این ویژگی نیاز بلک شارک GS3 به شارژ مکرر را از بین می‌برد تا ساعت هوشمند مذکور برای سفرهای طولانی یا استفاده‌ی روزمره گزینه‌ای ایده‌آل محسوب شود.

ساعت هوشمند بلک شارک GS3 هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه JD.com با قیمت ۴۹۹ یوان (حدود ۷۰ دلار) در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که بلک شارک در اوایل سال جاری میلادی ساعت هوشمند GT3 را هم با یک صفحه‌نمایش ۱٫۹۶ اینچی ۶۰ هرتزی امولد و قابلیت تماس بلوتوثی با برچسب قیمتی ۳۴ دلار راهی بازار کرده بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>