Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این آیفون شکلاتی لاکچری به اندازه یک آیفون 15 پرومکس واقعی می‌ارزد!

این آیفون شکلاتی لاکچری به اندازه یک آیفون 15 پرومکس واقعی می‌ارزد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت Caviar، تولید کننده کالاهای لوکس که به طراحی‌های شخصی‌سازی شده برای گوشی‌های پرچم‌دار و گجت‌های پوشیدنی اپل و سامسونگ شهرت دارد، به تازگی از یک محصول عجیب عجیب و غریب دیگر رونمایی کرد! اگر از طرفداران پر و پا قرص دنیای فیلم و سریال باشید، حتماً خبر دارید که نسخه سینمایی رمان “چارلی و کارخانه شکلات‌سازی” یا همان “ویلی وانکا” با بازی تیموتی شالامی به روی صحنه رفته و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در ماه گذشته نیز، بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در سراسر جهان مانند “ایکس باکس” در همکاری خود با شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر (Warner Bros/سازنده فیلم وانکا) به منظور جذب هر چه بیشتر مخاطبان از طیف‌های مختلف و دعوت آنان به تماشای فیلم، به ساخت نسخه‌های محدودی از محصولات خود (در این فقره سری شکلاتی کنسول ایکس باکس) با تم فیلم “وانکا” روی آورده‌اند! شرکت Caviar نیز با الهام‌گیری از این فیلم سینمایی جدید، یک نسخه بی‌بدیل از آیفون 15 پرو مکس از جنس شکلات و با پوششی از طلا را به بازار معرفی کرده است!

این آیفون شکلاتی لاکچری به اندازه یک آیفون 15 پرومکس واقعی می‌ارزد!

لاکچری با طعم شکلات و طلا!

طراحی این آیفون شکلاتی کاملاً مطابق با طراحی قاب پشتی آیفون 15 پرو مکس است و “لوگوی اپل، جزیره دوربین، دکمه‌های پاور و تنظیمات صدا و حتی حاشیه‌ها و قاب کناری” با جدیدترین گوشی پرچم‌دار اپل مو نمی‌زند! این آیفون شکلاتی با دقتی خیره‌کننده از شکلات طبیعی ساخته و با ورقی از طلای خوراکی 23 عیار تزئین شده است! نکته شگفت‌انگیز ماجرا این است که ارزش این شکلات لاکچری 1100 دلاری با قیمت یک آیفون پرو مکس استاندارد با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی برابری می‌کند!

همچنین مطالعه کنید
ریلمی 10 پرو پلاس گواهینامه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را دریافت کرد

لازم به ذکر است، طلای خوراکی استفاده شده در این شکلات، به عنوان یکی از افزودنی‌های رده E175 محسوب می‌شود و به واسطه خنثی بودن این ماده (از نظر شیمیایی)، خوردن این ورق طلایی کاملاً بی‌خطر است و پس از خوردن آن، مصرف‌کننده با هیچ‌گونه حساسیت یا اثرات نامطلوب بر خون و فرآیند هضم شکلات مواجه نخواهد شد. این آیفون شکلاتی لاکچری، ترکیبی متعادل از طعم‌های “کوکی‌های بادامی” و “خامه” را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد و در نهایت، در حدود 30 ثانیه طعم تندی را در دهان وی از خود برجای می‌گذارد.

علاوه بر نسخه شکلاتی، شرکت Caviar از یک مدل لوکس و کاربردی آیفون 15 پرو مکس با نام “Maze 18K” نیز رونمایی کرد. این مدل به طلای 18 عیار و 39 الماس مزین است و نسخه 1 ترابایتی آن با قیمت باورنکردنی 52430 دلار به فروش می‌رسد!

آیفون 15 پرو مکس سری Maze 18K برند Caviar

شرکت Caviar با خلاقیت بی‌نظیر خود، ضمن راه‌اندازی یک “آتلیه سفارشی” بر روی وب‌سایت این شرکت، به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا مطابق با سلیقه و ذائقه خود، “طراحی ظاهری” گوشی‌های آیفون ایده‌آل خود را سفارشی‌سازی کنند و در خصوص آیفون شکلاتی نیز “طعم مورد علاقه” خود را انتخاب کنند.

با این حال، رویکرد نوآورانه Caviar تنها به طراحی و ساخت آیفون‌های شکلاتی محدود نمی‌شود. کمی پیش‌تر نیز این شرکت از کلکسیون‌های “وایکنینگ” و “UFO” سری پرو آیفون 15 رونمایی کرد. انتظار می‌رود، در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهده خلاقیت بی حد و حصر این شرکت در زمینه طراحی و ساخت کالاهای لوکس باشیم.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>