Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ریلمی 12 پرو پلاس در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

گوشی ریلمی 12 پرو پلاس در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها، برند ریلمی (Realme) مشغول تبلیغ مشخصات و ویژگی‌های سری ریلمی 12 پرو است که به‌زودی و در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) وارد بازارهای جهانی خواهد شد. مدل‌های پرو و پرو پلاس نیز اخیراً موفق به کسب گواهی‌های متعددی شده‌اند و هر دو گوشی به‌عنوان جانشین سری ریلمی 11 پرو عرضه می‌شوند. اما اکنون نسخه‌ی جهانی گوشی ریلمی 12 پرو پلاس در بنچمارک معتبر گیک‌بنچ (Geekbench) رؤیت شده و جزئیات سخت‌افزاری این محصول را مشخص کرده است.

این گوشی به‌تازگی در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ با شماره مدل RMX3840 و با مادربردی با نام رمز «Parrot» مشاهده شد. تراشه‌ی ریلمی 12 پرو پلاس دارای ۴ هسته با فرکانس ۱٫۹۶ گیگاهرتزی و ۴ هسته با فرکانس ۲٫۶۰ گیگاهرتزی است که احتمالاً خبر از قرارگیری تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 7s نسل ۲ در قلب محصول جدید ریلمی می‌دهد. با توجه به لیست جدید این پایگاه داده، گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس دارای ۱۲ گیگابایت رم نیز خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که کانفیگ‌های رم و حافظه‌ی داخلی بیشتری در زمان عرضه برای کاربران در دسترس قرار بگیرد. از نظر نرم‌افزاری نیز باید خبر داد که جدیدترین گوشی ریلمی از همان ابتدا با اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
چگونه از گوشی آیفون خود در برابر ویروس Gold Pickaxe محافظت کنیم؟

علاوه‌بر این، ریلمی ۱۲ پرو پلاس در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب به امتیازهای ۱٬۰۲۵ و ۲٬۹۱۵ دست پیدا کرده است.

گوشی ریلمی 12 پرو پلاس در بنچمارک گیک بنچ
گوشی ریلمی 12 پرو پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ

همان‌طور که تبلیغات ریلمی قبلاً اطلاع داده بودند، گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس دارای دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OV64B آمنی‌ویژن با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری، زوم ۶ برابر بدون افت کیفیت و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری همراه با اَبَر لرزشگیر اپتیکال تصویر (Super OIS) خواهد بود. ریلمی همچنین تأیید کرده است که هر دو مدل پرو پلاس و پرو از ماژول دوربین دایره‌ای و پنلی پشتی با بافت چرمی آبی بهره می‌برند.

گواهی TUV اخیراً مشخص کرد که باتری گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس دارای ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق شایعات جدید نیز ظاهراً این گوشی با نمایشگری خمیده عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>