Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گیم پد Shadow Blade 2 رد مجیک عرضه شد

گیم پد Shadow Blade 2 رد مجیک روانه بازارهای جهانی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند رد مجیک (Red Magic) در آذرماه امسال از گیم پد شدو بلید 2 (Shadow Blade 2) همراه با سری جدید گوشی‌های هوشمند خود، رد مجیک 9، در کشور چین رونمایی کرد. با عرضه‌ی جهانی گوشی رد مجیک 9 پرو، این برند حالا گیم‌پد Shadow Blade 2 را نیز روانه‌ی بازارهای خارج از چین کرده است. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این گیم‌پد، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گیم‌پد Shadow Blade 2 رد مجیک

قسمت جلویی گیم‌پد Shadow Blade 2 به قطعات کمپانی ALPS مجهز شده و شامل مواردی مانند استیک راست و چپ، دکمه‌های آشنای YXAB، دکمه‌ی مخصوص اسکرین‌شات گرفتن، دکمه‌ی رد مجیک و دکمه‌های جهت‌دار است. در پشت این گیم‌پد نیز می‌توان شاهد تریگرهای چپ و راست با ارائه‌ی ۲۵۶ لایه‌ی تغییرات حسی با تأخیر کمتر از ۰٫۱ میلی‌متری بود. طبق ادعاهای برند رد مجیک، این تریگرها به‌لطف الگوریتم IC خودتوسعه‌یافته‌ای که دارند انعطاف‌پذیر و روان هستند و کنترل آسانی را در اختیار کاربران می‌گذارند.

گیم پد Shadow Blade 2 رد مجیک عرضه شد

گیم پد Shadow Blade 2 رد مجیک دارای یک پورت Type-C است که در بازی‌ها تأخیری نخواهد داشت. طراحی دسته و بدنه‌ی این گیم‌پد نیز نسبت به نسل قبل دست‌‎خوش تغییر شده و دو تریگر پشتی سفارشی و بهبودیافته را شامل می‌شود. پورت Type-C این گیم‌پد نیز قابل تنظیم است و از گوشی‌های هوشمندی با ارتفاع‌های بین ۱۱۰ تا ۱۸۵ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند، موضوعی که حاکی از افزایش ۳٫۳ درصدی ابعاد پشتیبانی‌شده‌ی این گیم‌پد در مقایسه با نسل پیشین بوده و سازگاری با گوشی‌های هوشمند بیشتری را تضمین کرده است. ضمناً، گیمرها می‌توانند از پورت شارژ این گیم‌پد برای شارژ گوشی‌های خود در حین بازی استفاده کنند. در پایان نیز باید گفت که گیم‌پد Shadow Blade 2 با کاورهایی قابل تعویض برای هر دو بخش چپ و راست عرضه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
رد مجیک به‌زودی کولر 5 پرو را با پشتیبانی از مگ‌سیف روانه بازار می‌کند

قیمت‌گذاری

گیم‌پد Shadow Blade 2 رد مجیک که تنها در رنگ‌بندی مشکی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد، هم‌اکنون با قیمت ۹۴٫۹۰ دلار در سایت رسمی این کمپانی موجود شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>