Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدست اپل ویژن پرو نسخه Caviar با طلای 18 عیار تزئین شده و قیمت آن 40 هزار دلار است

هدست اپل ویژن پرو نسخه Caviar با طلای 18 عیار تزئین شده و قیمت آن 40 هزار دلار است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت Caviar، مشهور به ساخت دستگاه‌های کلاس لوکس سفارشی، امروز نسخه‌ی Caviar هدست اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) یا به اختصار CVR Edition خود را معرفی کرد. ویژن پرو، به عنوان یک “کامپیوتر فضایی” توسط اپل معرفی شده است و Caviar می‌گوید هدف آنها در طراحی نسخه‌ی CVR، تبدیل این کامپیوتر فضایی به یک اثر هنری است.

این برند لوکس برای Apple Vision Pro Caviar Edition از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته تا این هدست را به “قله‌ای از تکنولوژی و استایل” تبدیل کند.

نسخه‌ی Caviar هدست اپل ویژن پرو یا CVR Edition با بیش از 1.5 کیلوگرم طلا 18 عیار تزئین شده است و ماسک محافظ آن نیز با هدبندی از چرم Connolly ساخته شده تا تجربه‌ی راحت و لذت بخشی را برای کاربران فراهم کند.

همچنین، این نسخه‌ی ویژن پرو اپل از قابلیت EyeSight برای اولین هدست AR/VR خود استفاده کرده که با نشان دادن چشم‌های کاربر در هنگام پوشیدن و نزدیک شدن به دستگاه، حس شفافیت را ایجاد می‌کند. با وجود اینکه EyeSight (نمایش حالت چشم ها به اطرافیان) به دیگران نشانه‌های بصری می‌دهد که شما در یک محیط مجازی غوطه‌ور هستید یا از یک برنامه استفاده می‌کنید و در حال تماشای اطراف خود نیستید، اما Caviar تلاش کرده است تا در نسخه‌ی CVR، گزینه‌ای برای حفظ حریم خصوصی کاربران نیز ارائه دهد و اجازه دهد چشمانشان توسط صفحه‌نمایش پنهان شوند چراکه متوجه شدند بسیاری از افراد، تمایلی به نمایش چشم های خود برای دیگران ندارند!

انتظار می‌رود قیمت اولیه نسخه‌ی Caviar هدست اپل ویژن پرو 39900 دلار باشد که در مقایسه با قیمت 3499 دلاری ویژن پرو اصلی اپل، بسیار گران‌قیمت است. شرکت Caviar تنها قصد دارد 24 دستگاه از این دستگاه را تولید و آن‌ها را در پاییز 2024 عرضه کند.

همچنین مطالعه کنید
معرفی Mini SE؛ ارزان‌ترین هواپیمای کنترل از راه دور کمپانی DJI

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>