Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا علاوه بر گوشی، از تبلت گیمینگ رد مجیک و هدفون Dao TWS نیز رونمایی می‌کند

نوبیا علاوه بر گوشی، از تبلت گیمینگ رد مجیک و هدفون Dao TWS نیز رونمایی می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ZTE امروز تایید کرد که شایعات در مورد تبلت جدید نوبیا درست بوده است. طبق اعلام صفحه رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو، در تاریخ 5 جولای (14 تیرماه)، علاوه بر رونمایی از گوشی‌های پرچمدار رد مجیک 8 اس (Red Magic 8S)، شاهد معرفی تبلت گیمینگ رد مجیک (Red Magic) و هدفون Red Magic Dao TWS نیز خواهیم بود.

البته تاکنون هیچ خبری رسمی در مورد مشخصات تبلت رد مجیک منتشر نشده است. اما با توجه به گیمینگ بودن این دستگاه، می‌توانیم فرض کنیم که چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام یا دایمنسیتی +9200 مدیاتک در قلب آن قرار خواهد گرفت. هنوز اندازه صفحه‌نمایش این تبلت نیز ذکر نشده است، با این حال انتظار داریم، این دستگاه از یک پنل بزرگ احتمالاً 12.1 اینچی بهره ببرد. البته ممکن است این محصول یک تبلت ZTE Axon Pad با نام تجاری جدید با باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی و بدنه 605 گرمی باشد، هرچند برای اطمینان از این موضوع باید تا چهارشنبه صبر کنیم.

در بخش گوشی‌ها نیز نوبیا قبلاً فاش کرده بود که گوشی هوشمند رد مجیک 8 اس پرو (Red Magic 8S Pro) دارای شارژ سریع 165 واتی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. از آنجایی که این گوشی عملا یک کپی از سری رد مجیک 8 پرو است، می‌توانیم شاهد یک نسخه 8S Pro معمولی باشیم که دارای باتری بزرگ است در حالی که برادر 8S+ Pro آن دارای شارژ سریع و ظرفیت کمتر 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد.

هر دو گوشی همچنین دارای یک دوربین زیر نمایشگر بهبودیافته خواهند بود که قبلاً در رندرهای رسمی شاهد آن بودیم. نوبیا معتقد است گوشی های هوشمند گیمینگ نباید دارای بریدگی یا حفره دوربین سلفی باشند و این ایده را به نحو مناسبی در رد مجیک 8 پرو بکار گرفته و در نتیجه دوربین سلفی به سختی قابل مشاهده بود.

همچنین مطالعه کنید
دوربین گوشی میزو 21 با گلکسی S23 اولترا به رقابت می‌پردازد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>