Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین مشکل ویژن پرو؛ سنگینی بیش از حد و پولی بودن راه حل اپل!

اولین مشکل ویژن پرو؛ سنگینی بیش از حد و پولی بودن راه حل اپل!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هدفون بی‌سیم WH-100XM4 سونی از پلاستیک ساخته شده و 254 گرم وزن دارد. اما اپل از مواد باکیفیت‌تری برای ساخت AirPods Max خود استفاده کرد و در نتیجه هدفون بی‌سیم این کمپانی 385 گرم وزن دارد. ظاهراً اپل از این‌ها درس نگرفته و هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو 3500 دلاری این کمپانی نیز وزن بسیار زیادی دارد.

پس از رونمایی از ویژن پرو، اپل به تعداد بیشتری از کارمندان خود امکان دسترسی به این هدست را داد. تا پیش از آن، تنها تعداد محدودی از این راز اپل خبر داشتند و آن را امتحان کرده بودند.

این آزمایش گسترده‌تر از یک مشکل جدید رونمایی کرد؛ پس از چند ساعت استفاده، سنگینی هدست خیلی احساس می‌شد. ما وزن دقیق این هدست را نمی‌دانیم (اپل وزن رسمی این دستگاه را اعلام نکرد) اما در این هدست به جای پلاستیک که معمولا در هدست‌های XR بکار می‌رود از مواد درجه یکی مانند آلومینیوم و شیشه استفاده شده است.

اولین مشکل ویژن پرو؛ سنگینی بیش از حد و پولی بودن راه حل اپل!

اما طبق گزارش‌ها اپل یک راه حل آماده برای این مشکل دارد. یک بند که از روی سر عبور می‌کند و به پخش بهتر وزن هدست کمک می‌نماید. اما آیا مشکل حل می‌شود؟ خیر! بنا به گزارش‌ها، چون این بند ضروری تلقی نمی‌شود در بسته بندی محصول قرار ندارد و باید آن را جداگانه خرید!

همچنین مطالعه کنید
ساعت شیائومی 2 پرو با سیستم عامل Wear OS گوگل معرفی خواهد شد

همانطور که گفتیم هدست ویژن پروی اپل 3500 دلار قیمت دارد. و این فقط قیمت نسخه پایه بدون هیچ لوازم جانبی اضافی است. ما کنجکاویم که بدانیم که یک بند چقدر قیمت دارد (و با توجه به قیمت لوازم جانبی گران‌قیمت دیگر محصولات اپل، فکر کردن به قیمت این بندها واقعا ترسناک است).

یکی از لوازم جانبی این هدست احتمالاً لنزهای اصلاحی ساخته شده توسط Zeiss هستند که امکان استفاده از هدست را برای افراد عینکی فراهم می‌کنند. به هر حال، هدست Vision Pro اپل قرار است اوایل سال آینده عرضه شود و تا آن موقع اپل فرصت دارد که به این مشکل هم فکر کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>