Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 12 مرداد برای PC منتشر می‌شود

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 12 مرداد برای PC منتشر می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر اساس خبرهای منتشرشده قبلی، قرار بود بازی Baldur’s Gate 3 از لارین استودیوز در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) برای PC و PS5 منتشر شود. اما خبرهای جدید حاکی از آن است که این عنوان در 3 آگوست (12 مرداد) از طریق سرویس‌های Steam و GOG منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه PS5 این بازی نیز در تاریخ 6 سپتامبر منتشر می‌شود.

در یک بیانیه مطبوعاتی، مایکل دوز، مدیر لارین استودیوز گفت:

ما همیشه یک استودیو بوده‌ایم که قصدمان این بوده تا حد امکان بازی‌ها بر روی پلتفرم های بیشتر و به‌ترتیب آمادگی‌شان منتشر کنیم. ما همچنین هدفمان این است که بالاترین کیفیت ممکن را در هر پلتفرمی که منتشر میکنم ارائه کنیم و اکنون در مرحله‌ای هستیم که این بازی در پلتفرم پلی استیشن 5 به سرعت 60 فریم در ثانیه می‌رسد. این کار با توجه به وسعت و عمقی که بازی Baldur’s Gate 3 دارد، قابل توجه است.

Baldur’s Gate 3

دوز همچنین تایید کرد که این عنوان RPG بیش از 170 ساعت گیم‌پلی، یعنی “بیش از دو برابر طول کل سریال بازی تاج و تخت و بیش از سه برابر تمام مجموعه ارباب حلقه‌ها”  دارد و و تقریباً چهار برابر بزرگ‌تر از بازی Divinity: Original Sin 2 است. مایکل دوز افزود:

رسیدن به یک نوار فنی که با جاه‌طلبی‌های طراحی ما مطابقت دارد، حرکت درستی به نظر می‌رسید و در عین حال ممکن بود مانع از عرضه نسخه رایانه شخصی شود، این در حالی است که می‌دانستیم در چنین دوره پرمشغله‌ای اگر شروع به کار کنیم، هر حرکت اشتباهی ممکن است همه چیز را نابود کند.

سوون وینک، یکی دیگر از مدیران این استودیو گفت:

ما تصمیم گرفتیم بازی‌ای بسازیم که به خلاقیت بازیکن پاداش می‌دهد، واقعاً سیاه‌چال‌ها و اژدها را در بازی به شیوه‌ای سینمایی زنده می‌کند و نیز وسعت و عمقی را که بازی‌های RPG می‌توانند ارائه دهند را به چالش می‌کشد. Baldur’s Gate 3 به یک بازی نجومی تبدیل شده است که کاملاً آماده رقابت با عنوان RPG‌ دیگر است و من به این تیم فوق‌العاده افتخار می‌کنم.

 

همچنین مطالعه کنید
بازی Dragon’s Dogma 2 در فروشگاه استیم رؤیت شد

همچنین، اگر نگران گذراندن زمان زیادی با بازی در مرحله عرضه اولیه هستید، وینک تأیید کرده است که عرضه اولیه بازی شامل محتوای کمتر از یک چهارم چیزی است که نسخه کامل Baldur’s Gate 3 ارائه می‌دهد.

من مشتاقانه منتظر داستان‌هایی هستم که گیمرها در زمان انتشار کامل بازی خواهند گفت.

استودیو Larian نیز جزئیات دیگری مانند هفت قهرمان قابل بازی با اهداف و داستان هایشان را تایید کرد. (البته می‌توانید از سیستم Creation Character نیز برای ساختن شخصیت خود استفاده کنید). این بازی دارای 11 مسابقه، 31 نژاد فرعی، 12 کلاس، 46 کلاس فرعی و بیش از 600 طلسم وجود  است. استودیو Larian به دنبال این است که نمایش Hell: Release Showcase را در 7 جولای در پنل خود به نمایش بگذارد.

منبع : Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>