Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Dragon’s Dogma 2 در فروشگاه استیم رؤیت شد

بازی Dragon’s Dogma 2 در فروشگاه استیم رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

صفحه‌ی مخصوص بازی Dragon’s Dogma 2 در فروشگاه استیم اطلاعات جدیدی درباره‌ی نسخه‌های مختلف این بازی به اشتراک گذاشته و تاریخ انتشار آن را قبل از معرفی رسمی، تأیید کرده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر با اِروتِک همراه باشید.

کپکام امروز نمایش جدیدی از بازی Dragon’s Dogma 2 را ارائه می‌دهد و کارگردان این بازی، هیدئاکی ایتسونو، وعده داده که از تاریخ انتشار رسمی این عنوان همزمان با نمایش جدید کپکام رونمایی خواهد شد. با این حال، به لطف هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها و سایت PEGI تاریخ عرضه‌ی بازی نقش‌آفرینی جدید این کمپانی اخیراً  افشا شده بود. به‌تازگی نیز لیست شدن این عنوان در فروشگاه استیم به تأیید این تاریخ انتشار پرداخته و جزئیات بیشتری در مورد نسخه‌ی دیلاکس (Deluxe Edition) بازی و مزایای پیش‌خرید آن ارائه داده است.

طبق مشاهدات انجام‌شده در فروشگاه استیم، این بازی نقش‌آفرینی موردانتظار در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. با پیش‌خرید کردن نسخه‌ی استاندارد و دیلاکس بازی نیز سلاح‌های برتر این عنوان را در قالب محتوای «Superior Weapons Quartet» به صورت رایگان دریافت می‌کنید و خریداران نسخه‌ی دیلاکس در کنار این محتوای اختصاصی از حلقه‌ای با نام «Ring of Assurance» نیز بهره‌مند خواهند شد. نسخه‌ی دیلاکس علاوه بر بازی اصلی، شامل باندل «A Boon for Adventurers – New Journey Pack» هم می‌شود که به خریداران این نسخه از بازی مواردی نظیر مجموعه‌ی موسیقی متن بازی Dragon’s Dogma، کیت مخصوص کمپ کردن، چراغ‌هایی جهت جذب هارپی‌ها (Harpysnare Smoke Beacons) و گردن‌بندی با نام «Heartfelt Pendant» را تقدیم می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
موفق ترین بازی های سال ۲۰۲۳ در استیم مشخص شدند

افزون بر مواردی که تا اینجا ذکر شد، با پیش‌خرید نسخه‌ی دیلاکس بازی به عود «Ambivalent Rift» برای تغییر و شخصی‌سازی پاون (Pawn) خود، کلید مخصوصی برای فرار از زندان، کتابی با نام «Art of Metamorphosis» برای شخصی‌سازی و ویرایش شخصیت شما، آیتم «Wakestone» برای زنده کردن مردگان و ۱۵۰۰ کریستال ریفت (Rift) دسترسی پیدا خواهید کرد. مورد آخر اما می‌تواند مربوط به خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی باشد، چرا که رده‌بندی سنی Dragon’s Dogma 2 به وجود چنین ویژگی در بازی اشاره کرده بود و باید دید در نهایت کاربرد اصلی این کریستال‌ها چیست.

بازی Dragon’s Dogma 2 در فروشگاه استیم رؤیت شد

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>