Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی XDefiant به‌زودی مشخص خواهد شد

تاریخ انتشار بازی XDefiant به‌زودی مشخص خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از پایان مرحله‌ی تست سرورهای بازی XDefiant که از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ آوریل (۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت) در جریان بود، مارک رابین در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی این بازی اعلام کرد که تاریخ انتشار XDefiant «به‌زودی» مشخص خواهد شد.

طبق گفته‌های مارک رابین، تست سرورهای این عنوان از نظر مقیاس و وضعیت سرور به‌خوبی پیش رفت، اما تیم توسعه‌دهنده همچنان تغییرات جزئی و سرراستی را در دستور کار خود می‌بیند تا در نهایت آماده‌ی اعلام تاریخ عرضه شود.

این تهیه‌کننده‌ی اجرایی در توییت دیگری به مقایسه‌ی وضعیت فعلی بازی XDefiant با گیتار جدیدی پرداخت که تنها نیاز به کوک شدن دارد. سه مشکل اصلی بازی که در حین تست سرورها مشخص شدند، شامل تأخیرهای مربوط به ارورهای Delta-01، به‌روزرسانی با تأخیر و کند نوار سلامتی (که ظاهراً تیرهای بازیکنان به هدف برخورد نکرده و آسیبی نرسانده‌اند) و کمبودهای مربوط به مچ‌میکینگ (Matchmaking) می‌شوند.

استودیوی یوبیسافت سان فرانسیکو تا قبل از عرضه بر روی برطرف کردن مشکلات سرورهای بازی و پینگ بالای بازیکنان متمرکز خواهد بود و روند پشتیبانی از این بازی آنلاین را بعد از انتشار نیز ادامه خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید
توسعه بازی چندنفره آنلاین The Last of Us همچنان ادامه دارد

بازی XDefiant هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دست ساخت قرار دارد. این عنوان که سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود، با تأخیرهای متعددی روبه‌رو شد. با توجه به ادعاهای تام هندرسون از سایت اینسایدر گیمینگ (Insider-Gaming)، وسواس سازندگان بازی در تقلید از سری Call of Duty و اضافه کردن موارد بیهوده‌ی جدید، دلیل اصلی این تأخیرها بوده و بیلد فعلی بازی را با مشکل مواجه کرده است. به هر حال، باید منتظر تأیید رسمی تاریخ انتشار بازی XDefiant توسط یوبیسافت ماند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>