Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زمان عرضه تبلت های سری شیائومی پد 7 فاش شد

زمان عرضه تبلت های سری شیائومی پد 7 فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با به پایان رسیدن رونمایی‌های شیائومی از گوشی‌های جدید خود برای سال ۲۰۲۴، این کمپانی کم‌کم آماده‌ی معرفی تبلت‌های سری شیائومی پد ۷ می‌شود. انتظار می‌رود این سری از دو مدل پد 7 و پد 7 پرو تشکیل شده باشد، چرا که اخیراً شایعات و گمانه‌زنی‌‎های فراوانی پیرامون هر دو مدل مطرح شده است. اکنون و با توجه به ادعای اکانت افشاگری مطرح “Smart Pikachu” در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، اطلاع بیشتری درمورد بازه‌ی زمانی عرضه‌ی این تبلت‌ها به‌دست آورده‌ایم.

طبق گفته‌های این اکانت افشاگر، شیائومی از سری پد 7 در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۴ میلادی رونمایی خواهد کرد. این بازه‌ی زمانی، فاصله‌ی قابل‌توجهی بین پد 7 و تبلت‌های سری پد 6 شیائومی (پد 6 و پد 6 پرو) که ماه آوریل سال گذشته عرضه شده بودند ایجاد می‌کند.

زمان عرضه تبلت های سری شیائومی پد 7 فاش شد

این افشاگر همچنین به سازگار بودن تبلت‌های جدید شیائومی با خودروها در حالت Plug and Play اشاره کرده است. شیائومی اکنون تولید‌کننده‌ی خودرو برقی نیز محسوب می‌شود و برخورداری تبلت‌های بعدی این کمپانی از این ویژگی چندان دور از انتظار نیست.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی تبلت‌های سری پد 7 شیائومی در دسترس قرار ندارد، اما اکانت افشاگری شناخته‌شده‌ی “Digital Chat Station” چند ماه پیش برخی از مشخصات اصلی تبلت پد 7 پرو را فاش کرده بود.

همچنین مطالعه کنید
رویت تبلت Oppo Pad با تراشه اسنپدراگون 870 و رم 6 گیگابایتی در گیک‌بنچ

بر اساس این اطلاعات، پد 7 پرو احتمالاً از یک صفحه‌نمایش ۱۲٫۴۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۴ اسپیکر و یک باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. گواهی 3C پد 7 پرو شیائومی همچنین مشخص کرد که این تبلت از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در طرف مقابل، مشخصات مدل استاندارد تبلت پد 7 شیائومی هنوز به بیرون درز نکرده است و در حال حاضر تنها شایعاتی مبنی‌ بر مجهز بودن این تبلت به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 شنیده می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>