Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتو ایکس 50 اولترا از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی مختلفی بهره می‌برد

موتو ایکس 50 اولترا از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی مختلفی بهره می‌برد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تیزر تبلیغاتی گوشی موتو ایکس 50 اولترا با محوریت فرمول یک که در ماه فوریه توسط کمپانی موتورولا به اشتراک گذاشته شد، خبر از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی این گوشی می‌داد. اگرچه گوشی مذکور هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده است، اما موتورولا به‌تازگی از یک نسخه‌ی دیگر آن، یعنی موتو اج 50 اولترا، پرده برداشت. مشخص نیست که آیا هر دو دستگاه از مشخصات یکسانی بهره خواهند برد یا خیر، اما جدیدترین تصویر تبلیغاتی موتو ایکس 50 اولترا دقیقاً همان طراحی اج 50 اولترا را به نمایش می‌گذارد.

گوشی موتو اج 50 اولترا از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مختلفی مانند سیستمی که تنظیمات دوربین را براساس نوع منظره تنظیم می‌کند و مدل مولد تصاویر پس‌زمینه برخوردار است. این‌طور که به نظر می‌رسد، ایکس 50 اولترا قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی بیشتری خواهد داشت.

انتظار می‌رود گوشی جدید موتورولا به دستیار هوش مصنوعی لنوو با نام «Xiaotian»، که به‌‎تازگی برای چندین کامپیوتر مختلف از برند لنوو تأیید شد، مجهز باشد. از آن‌جایی که موتو ایکس ۵۰ اولترا ماه آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد، به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی ویژگی‌های مختلف آن به‌دست خواهیم آورد.

موتورولا همچنین ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را از موتو ایکس ۵۰ اولترا به اشتراک گذاشته است که مدل بهره‌مند از پنل پشتی چوبی را نشان می‌دهد. چنین پنلی در گوشی موتو اج ۵۰ اولترا نیز مورداستفاده قرار گرفته بود که برای مشاهده‌ی تصاویر آن و آشنایی بیشتر با گوشی قاتل پرچمدار موتورولا می‌توانید به این‌ لینک مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید
افشای تصاویر و مشخصات اولین گوشی هوشمند 5G اینفینیکس

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>