جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تاریخ انتشار بازی The Rogue Prince of Persia مشخص شد

تاریخ انتشار بازی The Rogue Prince of Persia مشخص شد [تریلر]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آغاز غیرمنتظره‌ی دسترسی زودهنگام بازی Hades 2 منجر به تأخیر انتشار بازی The Rogue Prince of Persia شد. با این حال، استودیو Evil Empire به‌صورت رسمی اعلام کرد که این عنوان موردانتظار در تاریخ ۲۷ مِی (۷ خرداد) از طریق دسترسی زودهنگام (Early Access) استیم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به این مناسبت، تریلر گیم‌پلی جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است که مبارزات روان و برخی از قطعه‌های موسیقی متن آن را برجسته می‌کند.

بازی The Rogue Prince of Persia بر اساس سری محبوب یوبیسافت ساخته شده است، اما هیچ ارتباطی به عناوین قبلی این مجموعه ندارد. بازیکنان بار دیگر نقش شاهزاده‌ی ایرانی را برعهده می‌گیرند و به مبارزه با ارتش Hun می‌پردازند. اگرچه شاهزاده همچنان می‌تواند در زمان به عقب برگردد و از این اِلِمان در قالب ران‌های مختلف ژانر روگ‌لایت بهره بگیرد، اما امکان استفاده از سلاح‌ها و مدال‌های مختلف برای تجهیز کاراکتر و به‌دست آوردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیز در بازی جدید استودیوی Evil Empire فراهم شده است.

همان‌طور که از چنین عناوینی انتظار می‌رود، توجه به محیط‌ها، موانع و تله‌هایی که در مقابل بازیکن قرار می‌گیرد هم اهمیت بسیار بالایی دارد. بازی‌ The Rogue Prince of Persia هنگام انتشار در حالت دسترسی زودهنگام با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *