جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تداوم همکاری دو رقیب؛ اولین آیفون تاشو احتمالاً دارای صفحه نمایشی از سامسونگ است!

اولین آیفون تاشو احتمالاً دارای صفحه نمایشی از سامسونگ است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در طی سالیان اخیر شایعات متعددی در رابطه با قصد اپل برای ساخت آیفون‌های تاشو به گوش رسیده است. طبعاً ایده تبدیل شدن یک آیفون به یک مینی تبلت، ایده‌ای آینده‌نگرانه و بسیار جالب است. با این حال از آنجایی که این کمپانی پیش‌تر هیچ گامی در راستای دست‌یابی به این هدف برنداشته (که احتمالاً از ایده‌آل‌گرایی بیش از حد این کمپانی نشأت می‌گیرد!)، امکان حدس زدن یک بازه زمانی احتمالی برای عرضه آیفون تاشو وجود ندارد!

اما اکنون باتوجه به یک نشت اطلاعاتی جدید به نظر می‌رسد اپل ضمن عقد یک قرارداد رسمی، با سامسونگ بر سر تامین نمایشگرهای دستگاه‌های تاشو اپل توافق کرده است! این در حالی است که تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با «دستگاه‌های تاشو» مطرح‌شده در این گزارش ارائه نشده و مشخص نیست که این قرارداد صفحه نمایش کدام یک از محصولات اپل (آیفون‌ها، آیپدها، هر دو سری یا یک دستگاه هیبریدی جدید) را در بر می‌گیرد.

در حال حاضر، بخش «Samsung Display» کمپانی سامسونگ مسئولیت ساخت نمایشگرهای گوشی‌های آیفون و مک‌بوک اپل را برعهده دارد. از این رو ادامه همکاری این دو کمپانی بر سر دستگاه‌های تاشو، یعنی جایی که سامسونگ به واسطه عرضه گوشی‌های سری زد فولد و زد فلیپ در آن می‌درخشد، نیز چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

اما طراحی ظاهری آیفون‌های تاشو اپل به چه صورت خواهد بود؟ در حال حاضر گمانه‌زنی‌های متعددی در این بخش به گوش می‌رسد و در حالیکه برخی از گزارشات منتشرشده از شباهت آیفون تاشو به سری گلکسی زد فلیپ (تاشوندگی صدفی) سامسونگ اشاره دارند، برخی دیگر بر این باورند که این دستگاه از صفحه نمایش تاشو بزرگ‌تر (مانند تبلت) بهره خواهد برد. این در حالی است که امتیازنامه‌های (پتنت‌ها) ثبت‌شده توسط اپل نیز تصاویر متفاوتی را ترسیم می‌کنند، اما اپل تاکنون هیچگونه طرح نهایی را تایید نکرده است.

تداوم همکاری دو رقیب؛ اولین آیفون تاشو احتمالاً دارای صفحه نمایشی از سامسونگ است!

با این حال شایعات حول نمایشگرهای تاشو دستگاه‌های اپل تنها به گوشی‌های آیفون این کمپانی محدود نمی‌شود و گزارشاتی مبنی بر تمرکز اپل بر روی توسعه یک آیپد تاشو با صفحه نمایش بزرگ (احتمالاً بزرگ‌تر از 20 اینچ) و بهره‌وری بسیار بالا که عملکردی ترکیبی از تبلت و لپ‌تاپ را ارائه خواهد داد، نیز منتشر شده است.

در نهایت با توجه به عدم تایید رسمی اپل، تمامی اطلاعات مذکور در حد حدس و گمان باقی می‌مانند و نمی‌توان بازه زمانی دقیقی را برای عرضه آیپد یا آیفون تاشو اپل مشخص کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *