Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوسونیک از مانیتور ۴۴٫۵ اینچی VX4518 با پنل فوق عریض خمیده رونمایی کرد

ویوسونیک از مانیتور ۴۴٫۵ اینچی VX4518 با پنل فوق عریض خمیده رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت ویوسونیک (ViewSonic) به‌تازگی از یک مانیتور فوق‌عریض خمیده‌ی جدید به نام «VX4518» پرده برداشت. برای آشنایی با مشخصات و قیمت این نمایشگر جذاب، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مانیتور ویوسونیک VX4518

مانیتور ویوسونیک VX4518 دارای یک پنل ۴۴٫۵ اینچی از نوع VA با رزولوشن ۵٬۱۲۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسلی است که تقریباً دو برابر پیکسل بیشتری را نسبت به یک مانیتور استاندارد 1440p ارائه می‌دهد. نسبت تصویر نمایشگر جدید ویوسونیک ۳۲:۹ و انحنای آن ۱٬۵۰۰ رادیان است تا یک تجربه‌ی فراگیر را برای کاربران به ارمغان آورد.

این مانیتور همچنین از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز با زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد تا تصاویر روان و پاسخ‌دهی سریع و دقیقی را فراهم کند و هر گونه شبح یا هاله‌ی تصویر (Ghosting) و بریدگی تصویر را در بازی‌های سرعتی از بین ببرد.

جدیدترین مانیتور ویوسونیک ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB و ۹۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و بازتولید رنگ‌های دقیق‌تر را برای کارهای هنری و حرفه‌ای نظیر ویرایش عکس و ویدیو تضمین می‌کند. مانیتور VX4518 با پشتیبانی از استاندارد HDR10، طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها و کنتراست‌ها را برای یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه و غوطه‌ورکننده ارائه می‌دهد.

ویوسونیک برای مانیتور خود قابلیت‌های متعددی را در نظر گرفته است تا رضایت علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به‌دست آورد. مانیتور جدید این برند با هر دو فناوری AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync سازگاری دارد و از این طریق قادر به حذف بریدگی تصویر برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی گیمینگ روان است. علاوه‌ بر این، قابلیت تثبیت‌کنندگی رنگ مشکی VX4518 جزئیات بیشتری را در مناطق تاریک به نمایش می‌گذارد و از این نظر در بازی‌های رقابتی مفید واقع می‌شود.

این نمایشگر با پنل بسیار بزرگ خود، انتخابی عالی برای کاربرانی محسوب می‌شود که به انجام چند کار و استفاده از چند پنجره به‌صورت همزمان علاقه‌‌مند هستند. مانیتور ویوسونیک VX4518 از حالت‌های PIP (تصویر در تصویر) و PBP (تصویر کنار تصویر) نیز پشتیبانی می‌کند و به‌لطف سوئیچ داخلی KVM آن می‌توان دو کامپیوتر مختلف را با یک صفحه‌کلید و ماوس کنترل کرد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ کمپانی BOE را به دادگاه می‌کشاند!

ویوسونیک در طراحی این مانیتور دو عدد پورت HDMI 2.1، یک عدد پورت DisplayPort 1.4، یک عدد پورت USB-B آپ‌استریم، یک عدد پورت USB-C با پشتیبانی از توان ۶۵ وات برای تأمین انرژی و سه عدد پورت USB-A 3.2، همراه با بلندگوهای داخلی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را لحاظ کرده است. این مانیتور یک پایه‌ی ارگونومیک نیز دارد که امکان تنظیم شیب و ارتفاع آن را برای راحتی بیشتر کاربران فراهم می‌کند. پشتیبانی از فناوری کاهش نور آبی مبتنی‌بر سخت‌افزار در محافظت از چشمان کاربر مفید ظاهر می‌شود و تنظیم نور به روش DC در کاهش فشار واردشده به چشمان کاربر در طول جلسات کاری طولانی‌مدت مؤثر است.

مانیتور ویوسونیک VX4518 هم‌اکنون با قیمت ۴٫۹۹۹ یوان (تقریباً ۷۰۳ دلار) در فروشگاه JD.com به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>