Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گرافیک دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth با آپدیت هفته آینده بهبود خواهد یافت

گرافیک دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth با آپدیت هفته آینده بهبود خواهد یافت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اسکوئر انیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد که گرافیک دموی رایگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth را با انتشار آپدیتی که برای هفته‌ی بعد برنامه‌ریزی شده است، بهبود خواهد داد. بعد از در دسترس قرار گرفتن این دمو، بسیاری از طرفداران از کیفیت تصویر در حالت Performance گله‌مند بودند و حالا به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس انتقادات بازیکنان را شنیده است و قصد دارد این مشکلات گرافیکی را نه‌تنها برای دمو، که در بازی اصلی نیز بهبود دهد.

این آپدیت که در روز ۲۱ فوریه (۲ اسفند) منتشر می‌شود، منطقه‌ی جهان‌باز «Junon» را نیز به دمو اضافه می‌کند تا بازیکنان بتوانند این بخش از دنیای بازی Final Fantasy 7 Rebirth را چند روز قبل از عرضه‌ی رسمی این عنوان کاوش کنند. اگرچه دقیقاً مشخص نیست که چه میزان از این منطقه به دمو اضافه خواهد شد، اما از آن‌جایی که هدف اصلی این دمو آشنایی بازیکنان با آزادی عملی است که می‌توانند از این بازی انتظار داشته باشند، احتمالاً بخش بزرگی از این منطقه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این دمو در حال حاضر شامل فلش‌بکی از حادثه‌ی Nibelheim می‌شود و هر دو شخصیت کلود (Cloud) و سفیروث (Sephiroth) در جریان آن قابل بازی هستند.

همچنین مطالعه کنید
بازی Marvel’s Wolverine احتمالاً دارای حالت کو-آپ خواهد بود

گرافیک دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth با آپدیت هفته آینده بهبود خواهد یافت

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. قسمت دوم ریمیک بازی کلاسیک Final Fantasy 7، داستان کلود و دوستانش را خارج از میدگار و در جستجوی سفیروث ادامه می‌دهد. این در حالی است که گروه کلود باید در مسیر خود از نیروهای شینرا (Shinra) نیز دوری کنند. اسکوئر انیکس تاکنون خارج از اقیانوس Meridian، از ۶ منطقه‌ی جداگانه پرده برداشته است که هر کدام از بازی‌های فرعی و فعالیت‌های جانبی خاص خودشان بهره می‌برند. کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز مدتی پیش بیان کرده بود که تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی در طراحی دنیای جهان‌باز آن از بازی‌های ویچر ۳ (The Witcher 3) و سری هورایزن (Horizon) الهام گرفته است. این عنوان نقش‌آفرینی موردانتظار در برنامه‌های اسکوئر انیکس برای سال ۲۰۲۴ نقش مهمی دارد و انتشار اولین بازی بزرگ این کمپانی برای سال جاری میلادی را رقم خواهد زد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>