Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی ولورین

بازی Marvel’s Wolverine احتمالاً دارای حالت کو-آپ خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حمله‌ی اخیر یک گروه باج‌افزاری به استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) منجر به فاش شدن اطلاعات بسیار زیادی از این استودیو شد و از آن‌جایی که هم‌اکنون بیش از ۱.۳ میلیون فایل از داده‌های این استودیو در اینترنت دست‌به‌دست می‌شود، کاربران فرصت بررسی جزئیات پروژه‌های آینده‌ی اینسامنیاک گیمز را به‌دست آورده‌اند. در این راستا، کاربری با نام VISCERAL در سایت ردیت (Reddit) به‌تازگی بخشی از این کدهای لورفته را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. طبق گفته‌های این کاربر، بخشی از کدهای بازی Marvel’s Wolverine به همگام‌سازی دو بازیکن به‌صورت همزمان اشاره دارند که تنها در بازی‌های چندنفره امکان‌پذیر است.

با توجه به این موضوع که بازی Marvel’s Wolverine یک عنوان داستان‌محور به حساب می‌آید، انتظار می‌رود که این کد در واقع به حالت کو-آپ بازی اشاره داشته باشد و به‌جای حالت رقابتی چندنفره‌ی آنلاین، بازیکنان با یکدیگر در بخش داستانی قادر به همکاری شوند.

بازی Marvel’s Wolverine بیش از هر بازی دیگری در هک بی‌سابقه‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز متحمل ضرر شد و حتی نسخه‌ی آزمایشی و اولیه‌ی بازی در میان فایل‌های هک‌شده به‌صورت غیرقانونی برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. اطلاعات لورفته از استودیوی اینسامنیاک گیمز همچنین نشان داد که این بازی در اوایل مرحله‌ی توسعه به سر می‌برد و برخلاف آن‌چه که پیش از این تصور می‌شد و امیدی که به عرضه‌ی این عنوان در سال ۲۰۲۵ بود، بازی ولورین برای انتشار در پاییز سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است. دلیل این تأخیر یک‌ساله اما شاید بیش از هرچیزی مربوط به بازی مخصوص و جداگانه‌ی شخصیت ونوم (Venom) باشد که احتمالاً از نظر مقیاس، عنوانی در حد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales خواهد بود. اسناد فاش‌شده‌ی اینسامنیاک شامل تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز می‌شد و این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Marvel’s Venom در سال ۲۰۲۵ میلادی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.

بازی Marvel’s Wolverine احتمالاً دارای حالت کو-آپ خواهد بود

هنوز مشخص نیست که شخصیت ولورین دقیقاً با چه شخصیت دیگری در جریان حالت کو-آپ بازی Marvel’s Wolverine همکاری خواهد کرد. برخی بر این باورند که شخصیت قابل کنترل دیگر همان مرد عنکبوتی محبوب سری بازی‌های Marvel’s Spider-Man است، چرا که اینسامنیاک به‌تازگی مشترک بودن دنیای این دو بازی را تأیید کرده بود. از طرف دیگر اما شاید شاهد حضور شخصیت دیگری از گروه X-Men در بازی ولورین باشیم، اتفاقی که در راستای بخشی دیگر از اسناد لورفته‌ی اینسامنیاک قرار می‌گیرد که به انتشار یک بازی اختصاصی از این گروه تا سال ۲۰۲۳ میلادی اشاره کرده بودند.

همچنین مطالعه کنید
برای دریافت رایگان کارت «ارلینگ هالند» در بازی EA Sports FC 24 تنها چند روز فرصت دارید!

حملاتی که با این مقیاس انجام می‌شوند، معمولاً منجر به تأخیر خوردن بازی‌ها نیز خواهند شد اما اینسامنیاک در این زمینه خاطرنشان کرده که توسعه‌ی بازی Marvel’s Wolverine همچنان طبق برنامه‌های این استودیو پیش می‌رود و به روند ساخت بازی آسیبی وارد نشده است.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>