Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

در طراحی دنیای بازی Final Fantasy 7 Rebirth از ویچر ۳ و هورایزن الهام گرفته شده است

در طراحی دنیای بازی Final Fantasy 7 Rebirth از ویچر ۳ و هورایزن الهام گرفته شده است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth به‌تازگی بیان کرده است که تیم توسعه‌دهنده در طراحی دنیای جهان‌باز این عنوان از بازی‌های جهان‌باز دیگری مانند ویچر ۳ (The Witcher 3) و سری هورایزن (Horizon) الهام گرفته است. برای آشنایی با جزئیات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

به نظر می‌رسد بازی Final Fantasy 7 Rebirth در زمینه‌های مختلفی قصد دارد از عنوان Final Fantasy VII Remake پیشی گرفته و گسترده‌تر شود. یکی از این زمینه‌ها که در تمام اطلاعاتی که از بازی تاکنون شنیده‌ایم بیش از بقیه به چشم آمده است، مربوط به دنیای جهان‌بازی می‌شود که هسته‌ی اصلی گشت‌وگذار در این بازی را تشکیل خواهد داد. این دنیای جهان‌باز که پیش از این به عنوان یک بازسازی یک-به-یک و وفادارانه از بازی اصلی Final Fantasy VII معرفی شده بود، وعده‌ی یک تجربه‌ی آزاد و جهان‌باز کاملاً یکپارچه را هم می‌داد. با این حال، هنوز سوال‌های زیادی پیرامون ساختار کلی این دنیای جهان‌باز و تمام محتواهایی که در آن قابل دسترسی خواهند بود، وجود دارد.

برای پاسخ دادن به تمامی این سوال‌ها باید منتظر عرضه‌ی بازی بمانیم تا خودمان این دنیای هیجان‌انگیز را از نزدیک تجربه کنیم. تا آن زمان اما نائوکی هاماگوچی در مقام کارگردان بازی Final Fantasy VII Rebirth به‌تازگی مقایسه‌های قابل توجه‌ای میان این عنوان و برخی از شاخص‌ترین بازی‌های جهان‌‎باز سال‎های اخیر ترسیم کرده است تا ایده‌ی بهتری نسبت به نوع دنیای جهان‌باز Final Fantasy 7 Rebirth پیدا کنیم.

 

همچنین مطالعه کنید
تریلر جدید و جذاب بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) منتشر شد

طی مصاحبه‌ی اخیری که در جریان رویداد «Paris Games Week» با وب‌سایت «Final Fantasy Dream» انجام شده بود، هاماگوچی اذعان داشت که تجربه‌ی تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی در طراحی دنیای جهان‌باز عنوان Final Fantasy 15، برای ساخت جهان بازی Final Fantasy VII Rebirth مفید واقع شده است. هاماگوچی هم‌چنین گفت بازی‌هایی مانند ویچر ۳ و سری هورایزن استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در میان منابع الهام بازی Final Fantasy 7 Rebirth بوده‌اند.

ما همیشه به بازی‌هایی که در ژاپن یا جاهای دیگر عرضه می‌شوند توجه می‌کنیم. تجربه‌‎ای که با دنیای جهان‌باز Final Fantasy 15 به‌دست آوردیم به ما به‌خوبی یاری رسانده است اما این تنها مورد نیست. چرا که من شخصاً طرفدار بزرگ ویچر و هورایزن هستم. بنابراین، ما از چیزهایی که جواب پس‌ داده‌اند سرنخ می‌گیریم اما به خاطر داریم که [باید] تغییرات خودمان را در این بازی (Final Fantasy VII Rebirth) ایجاد کنیم تا مخصوص دنیای Final Fantasy 7 باشد.

اسکوئر انیکس (Square Enix) پیش از این تایید کرده بود که بازی Final Fantasy VII Rebirth، دو برابر بیشتر از بازی قبلی محتوای فرعی خواهد داشت و برای تمام کردن کامل بازی به بیش از ۱۰۰ ساعت زمان نیاز دارید. این کمپانی ژاپنی هم‌چنین تاکید کرد که در زمینه‌ی داستان‌گویی خطی نیز نسبت به عنوان قبلی شاهد پیشرفت‌های قابل لمسی خواهیم بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>