Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی ویچر 3 تا سال آینده ویرایشگر ماد دریافت خواهد کرد

بازی ویچر 3 تا سال آینده ویرایشگر ماد دریافت خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به صورت رسمی تایید کرد که به‌زودی برای بازی نقش‌آفرینی موفق ویچر 3 (The Witcher 3: Wild Hunt) یک ویرایشگر ماد مخصوص منتشر خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

با وجود اینکه سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر مشغول ساخت دنباله‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) با نام «Project Orion» است و یک سه‌گانه‌ی جدید از سری ویچر را تحت عنوان «Project Polaris» جلو می‌برد، اما هنوز کار این استودیو با ویچر 3 تمام نشده و به نظر می‌رسد شاهد محتواهای بیشتری برای این عنوان خواهیم بود. این استودیوی لهستانی اخیراً با پستی که در حساب کاربری بازی ویچر در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده است، از انتشار ویرایشگر ماد برای این بازی در سال ۲۰۲۴ میلادی خبر داد.

بازی ویچر 3 تا سال آینده ویرایشگر ماد دریافت خواهد کرد
توییت تایید ساخت ویرایشگر ماد برای بازی ویچر 3

این ویرایشگر به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه‌های «کاملاً جدیدی» در بازی ویچر ۳ بسازند یا حتی به ویرایش «کوئست‌ها و محتوای موجود» بپردازند. نقشه‌ی سی‌دی پراجکت رد این است که این ویرایشگر را در سال ۲۰۲۴ و به شکل کاملاً رایگان در دسترس بازیکنان ویچر ۳ قرار دهد. این کمپانی لهستانی هم‌چنین ذکر کرده که جزئیات بیشتری در مورد ویرایشگر ماد بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در سال آینده به اشتراک خواهد گذاشت. متاسفانه، این ویرایشگر فقط برای رایانه‌های شخصی (PC) است و برای کنسول‌ها منتشر نخواهد شد.

با این حال، اضافه شدن ویرایشگر ماد به بازی ویچر ۳ برای بسیاری از طرفداران این عنوان خبری رویایی محسوب می‌شود و احتمالاً در درازمدت شاهد کوئست‌های جدید، شخصیت‌های جدید و حتی باس‌های جدیدی (یا حداقل نسخه‌ی قوی‌تر باس‌های موجود در بازی) خواهیم بود. همچنین ممکن است تغییرات بیشتری نسبت به مادهای فعلی بازی ویچر ۳ را نیز در نهایت توسط ویرایشگر ماد جدید در این عنوان نقش‌آفرینی محبوب ببینیم. البته فقط زمان مشخص خواهد کرد که سقف پتانسیل‌های چنین ویرایشگر مادی تا کجاست. تا آن زمان اما باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتری توسط سی‌دی پراجکت رد در سال ۲۰۲۴ ماند.

همچنین مطالعه کنید
بازی های جدید سرویس گیم پس برای ماه آذر مشخص شدند

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و اتفاقاً چندوقت پیش به‌روزرسانی گرافیکی جدیدی برای این عنوان منتشر شد که پشتیبانی از رزولوشن 4K و کوئست جدیدی براساس سریال نتفلیکس ویچر را به بازی اضافه کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>