Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتورولا گوشی ارزان قیمت موتو G04 را روانه بازار کرد

موتورولا گوشی ارزان قیمت موتو G04 را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید موتورولا با نام «موتو G04» روانه بازار شد. رنگ‌بندی‌های مشکی، آبی، سبز و نارنجی برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند و کاربران می‌توانند مدل موردپسند خود را از بین گزینه‌های مجهز به ۴ گیگابایت رم همراه با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، یا ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی انتخاب کنند. قیمت مدل اول ۶٬۹۹۹ روپیه (۸۵ دلار) است و بهترین مدل این گوشی با برچسب قیمتی ۷٬۹۹۹ روپیه (۹۵ دلار) به فروش می‌رسد. فروش گوشی موتو G04 از تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) آغاز خواهد شد.

گوشی موتو G04 موتورولا از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی HD+ LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و حفره‌پانچ این گوشی پذیرای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن می‌باشد. پنل پشتی موتو G04 نیز از یک جزیره‌ی دوربین مستطیلی‌شکل با دو دایره، یکی برای فلاش و دیگری برای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، برخوردار است.

گوشی اقتصادی جدید موتورولا از تراشه‌ی Unisoc T606 استفاده می‌کند و با اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. اگرچه موتورولا برنامه‌ای برای ارتقای سیستم‌عامل موتو G04 ندارد، اما تا دو سال آینده برای آن آپدیت‌های امنیتی منتشر خواهد کرد.

انرژی گوشی موتو G04 موتورولا نیز توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی تأمین می‌شود. با این حال، آداپتور برقی که در بسته‌بندی این محصول قرار گرفته است، تنها از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی موتو G04 باید به اسکنر اثر انگشت کناری، پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، بهره‌مندی از گواهی IP52 و فناوری صدای فراگیر دالبی اتموس (Dolby Atmos) اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی ارزان‌قیمت از یک اسلات کارت حافظه‌ی microSD نیز بهره می‌برد و امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی آن تا سقف ۱ ترابایت در دسترس کاربران قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید
تایید رشد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سال 2021 بر اساس گزارش IDC

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>